اصلاح طلبان

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم یک سال گذشته در حال جبران و بازسازی خرابی‌های به جا مانده از دولت قبل بوده، به تشریح دلایل فضاسازی اصلاح طلبان علیه دولت فعلی پرداخت.

به گزارش مشرق، بعد از سیل اخیر در برخی مناطق کشور و حضور مسئولان دولتی در مناطق حادثه دیده و در میان مردم سیل زده، برخی جریانات و رسانه های اصلاح طلب به این موضوع انتقاد کرده و این رفتارها را نمایشی خواندند. این در حالی است که بسیاری معتقدند حضور مسئولان ارشد دولتی در مناطق سیل زده موجب دلگرمی مردم حادثه دیده و رفع سریع تر مشکلات می شود. در همین راستا با جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در این باره به گفت وگو پرداختیم.

کوچکی‌نژاد در این باره گفت: اصلاح‌طلبان افرادی فرصت‌طلب هستند و سعی می‌کنند تا از فرصت‌ها به نفع جریان سیاسی خود بهره‌برداری کنند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان در دوره دولت آقای روحانی شعار می‌دادند که ما دیوارهای بی‌اعتمادی را فرو ریختیم و با دنیا ارتباط برقرار کردیم و برجام را دستاورد خود معرفی می‌کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در زمان آقای روحانی عنوان کردند که دولت نهم و دهم باعث ایجاد دیوارهای بی‌اعتمادی بین ایران و کشورهای دیگر شده بود و این بی‌اعتمادی نمی‌گذاشت ما با دنیا ارتباط برقرار کنیم و بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از همین مسئله می‌دانستند که البته منظور اصلاح‌طلبان از دنیا غرب و آمریکا است.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: بعد از ۸ سال عمر دولت آقای روحانی، اصلاح‌طلبان و دولت یازدهم و دوازدهم نتوانستند کارنامه موفقی را از عملکرد خود ارائه دهند و نه تنها برخلاف آنچه که ادعا می‌کردند تحریم‌ها برداشته نشد، بلکه تحریم‌ها دوچندان هم شد و دشمنی آمریکا هم افزایش یافت.

وی افزود: دولت سیزدهم در حدود یک سال گذشته در حال جبران و بازسازی خرابی‌های به جا مانده از دولت آقای روحانی بوده و یک سال زمان بسیار کوتاهی است که بتوان نتیجه کار دولت را دید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بخش‌های مختلف کشور دولت سیزدهم روابط را از بین برده و ضوابط را جایگزین روابط کرده است و در حوزه اقتصادی نیز کارهای خوبی را شروع کرده است.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اصلاح‌طلبان از ۸ سال دولت روحانی کارنامه‌ موفقی برای ارائه ندارند و به همین خاطر فضاسازی علیه دولت فعلی را در دستورکار قرار داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    مردم رفاه و عدالت می خواهند
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    کدام خدمات؟ وعده حل گرانی مسکن یا حل مشکل بورس در سه روز؟
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      0 0
      گل گفتی دمت گرم. بورس واقعا سرمایه سوز بوده است.بخاطر وعده بورسی به ایشان رای دادم. ولی ضررم بیشتر هم شد
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    خدمات را با توجه به وعده ها بررسی می کنند . وضعیت فعلی وعده داده شده بود ؟ البته قومی هستند که دروغ گفتن به مردم را زرنگی می دانند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس