کد خبر 1406314
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
شوک به آبی ها؛ بازیکن استقلال اجازه بازی در لیگ را ندارد/ ساپینتو جایگزین بازیکن ملی پوش را مشخص کرد

تیم فوتبال استقلال درحالی سه روز دیگر در حساس‌ترین بازی هفته در آغاز رقابت‌های دوره بیست‌ودوم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال سپاهان می‌رود که از ترکیب کامل خود برای این دیدار برخوردار نخواهد بود

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها اگرچه در روزهای اخیر با تمامی نفرات خود تمرینات سفت‌وسختی را ابتدا در اردوی ترکیه و سپس در تهران برگزار کردند اما برخی اتفاقات غیرمترقبه باعث شد ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌ها در روزهای اخیر همه نفراتش را دراختیار نداشته باشد.

ابتدا صالح حردانی در جریان دیدار تدارکاتی اخیر استقلال مقابل هوادار که جمعه گذشته برگزار شد به‌شدت از ناحیه مچ‌پا آسیب دید به‌طوری که مجبور شد زمین بازی را ترک کند. این بازیکن که طی روزهای اخیر به برخی اقدامات درمانی مشغول شده با توصیه پزشکان صبر کرد تا تورم ناحیه مصدوم فروکش کند تا سپس با ام‌آرآی وضعیت قطعی این بازیکن برای دیدار هفته اول مقابل سپاهان مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو نشان داد دنده عقب ندارد!

طبق شنیده‌ها اگرچه مصدومیت حردانی جدی نیست اما از آنجایی که این بازیکن طی روزهای اخیر به‌خاطر این مصدومیت تمرین نکرده است، به‌نظر می‌رسد بازی با سپاهان را از دست داده و به احتمال بسیار زیاد به این بازی حساس نخواهد رسید. البته در پست حردانی بازیکنان دیگری مانند رضا میرزایی و حتی کوین یامگا هم حضور دارند اما برخی مشاهدات از تمرینات روزهای اخیر استقلالی‌ها نشان می‌دهد احتمالا میرزایی در این پست به‌جای حردانی استقلال را مقابل شاگردان مورایس در هفته اول همراهی می‌کند و اگر قرار باشد یامگا در ترکیب اصلی باشد احتمالا در پست دیگری به میدان خواهد رفت.

ازسوی دیگر در خط‌دفاعی استقلال این خبر به گوش می‌رسد با وجودی که محمدحسین مرادمند که نیم‌فصل دوم فصل گذشته را به‌خاطر سپری‌کردن دوران خدمت از استقلال جدا شد، به این تیم بازگشته است اما از آنجایی که کارت پایان خدمت این بازیکن شهریورماه صادر می‌شود، مرادمند هم به‌طور حتم نه‌تنها دیدار با سپاهان بلکه چند هفته ابتدایی دیدارهای تیمش را تا صادرشدن کارت پایان خدمت از دست خواهد داد. مرادمند به‌خاطر همین مشکل نتوانسته بود در موعد مقرر با سایر همبازیان خود راهی ترکیه شود و چند روز بعد از اعزام کاروان استقلال و با حل‌شدن مشکلاتش برای همراهی تیم به آنکارا رفت.

بر همین اساس از تمرینات استقلال خبر می‌رسد که به‌واسطه همین اتفاق، ساپینتو قصد دارد که احتمالا تیمش را جلوی سپاهان با سه مدافع راهی میدان کند از ترکیب چشمی، سیلوا و غلامی در خط‌دفاعی استفاده می‌کند و جالب اینکه مرادمند در دیدارهای اخیر تدارکاتی استقلال به همین واسطه در ترکیب فیکس آبی‌ها مقابل حریفان حضور نداشته است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 6
    زنده باد شیشتقلال تهران و لنگپولیس تهران و سپاهان استهبان و فولاد اخواز و پدیده مشهد و نساجی علی آباد
    • علی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      0 1
      بهتر به یک دکتر روانپزشک مراجعه کنی.اینجا جایی ورزشکاران است نه......؟
    • سعید رضایی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      1 0
      میشه ساکت شی داداش؟
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    2 0
    فاقد اهمیت
  • روحی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    3 0
    استقلال به این بازیکنانی که گفتی محروم ومصدومند احتیاج مبرم ندارد فقط به هر دری میزنی تا حاشیه سازی کنی برای استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس