کد خبر 1406304
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
نگرانی اصلی داروخانه ها از اجرای طرح دارویار

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اجرای طرح دارویار، گفت: نگرانی اصلی داروخانه‌ها اعتبارات بود که ۲۰۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت شد.

به گزارش مشرق، سید حیدر محمدی، در نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: گفت: نگرانی اصلی داروخانه‌ها اعتبارات بود که ۲,۰۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت و ۲,۰۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به زودی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: پیگیر مطالبات داروخانه‌ها هستیم و در مورد پرداخت مابه‌التفاوت ارز نیمایی برای صنعت نیز وزیر بهداشت با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه کرده و برای اینکه نقدینگی با مشکل مواجه نشود، تقاضا کردیم ۶ ماه مهلت داده شود.

حیدری افزود: البته در مورد بحث نقدینگی اولیه درخواست کردیم ۲۰ درصد را زمان ثبت سفارش و مابقی را بعد از ترخیص پرداخت کنند.

وی گفت: در خصوص مواد اولیه مقرر شد قیمت‌ها با الگوگیری از قیمت‌های وارداتی انجام شود و اگر تولیدکنندگان مواد اولیه تمکین نکنند، اجازه واردات مواد اولیه صادر می‌شود.

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو افزود: همچنین در مورد بحث فرماندهی قرارگاه، وزیر بهداشت نیز به رئیس جمهور پیشنهاد کرد که ابلاغ برای یک نفر صادر شود تا دستگاه‌ها به خط شده و این موضوع مهم است و باید انجام شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • درحال بهبودی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    لطفاپیگیری کنیدچرابیمارستان های دولتی ازساعت 7شب به بعدداروهاراازاد حساب میکنن به بهانه قطعی سایت بیمه یا...!!؟؟ بدون اینکه اطلاع بدن سیستم قطعه. داروهای ترک اعتیادیانگهدارنده 5الی 6برابرافزایش قیمت داشته.. این چه دارویاریه ک بضررملت تموم داره میشه؟داروی نگهدارنده اعتیادمثل قرص زیرزبانی هزینه یماهش مساویست باهزینه مصرف 3الی 4ماه موادمشخصه ک تشویق میشن بسمت موادچون داروگرانه وبیمه ها هم قبول نمیکنن. لطفایبارم ک شده درباره ترک اعتیادوکلینکهاتحقیق کنیدیاگزارشی بگیرید.. شخصاداروم این هفته تمام شده چون گرانه میخوام دوباره لغزش کنم. چندین برابرپول موادباید هزینه ویزیت دکتروداروکنیم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس