قالیباف: آتش یورش رزمندگان جبهه مقاومت بر صهیونیست ها فرود خواهد آمد

رئیس مجلس شورای اسلامی روحیه ضدصهیونیستی در بین ملت‌های مسلمان را در حال گسترش دانست و گفت: دشمنان کوردل بدانند آتش یورش رزمندگان جبهه مقاومت بر سر اشغالگران سرزمین فلسطین فرود خواهد آمد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در پی حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در پیامی اظهار داشت: رژیم نامشروع، ضدبشری و کودک‌کش صهیونیستی در پی تشدید ناکامی‌ها و ناتوانی در مواجهه با مقاومت امت اسلام، با انجام جنایت جدید در حمله نظامی به مناطق نوار غزه و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری  بار دیگر چهره سفاک و خصلت جنایت‌پیشگی و تجاوزگری خود و حامیانشان را به نمایش گذاشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: ملت مظلوم فلسطین و امت اسلامی بی‌تردید این جنایت بی‌شرمانه را که در ایام‌ سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله علیه‌السلام رخ داد و باعث شهادت و مجروحیت جمعی از مردم بی‌دفاع شد را بی‌پاسخ  نگذاشته و با اقدام متقابل متکی بر وحدت کامل همه گروه های فلسطینی، شکست دیگری را بر نظامیان این رژیم و حامیان آن‌ها رقم خواهند زد.

وی تاکید کرد: ملت مظلوم فلسطین در طول سال‌های مقاومت ثابت کرده‌اند هیچ‌گاه تسلیم این‌گونه اقدامات از سوی استکبار جهانی و رژیم غاصب و اشغالگر قدس نخواهند شد و جهانیان بدانند نقشه موهوم به عادی‌سازی روابط و خط سازش برخی کشورهای منطقه با رژیم منحوس صهیونیستی هیچ تضمینی در امنیت رژیم اسراییل نخواهد داشت.

قالیباف با بیان اینکه  مقاومت‌ اسلامی و روحیه ضد صهیونیستی در بین ملت‌های مسلمان روز به روز در حال گسترش و هم‌افزایی است، یادآور شد: دشمنان کوردل بدانند آتش یورش رزمندگان جبهه مقاومت بر سر اشغالگران سرزمین فلسطین فرود خواهد آمد.

وی ادامه داد: امت اسلامی به ویژه ملت سلحشور ایران همچون گذشته از آرمان آزادی قدس شریف و تشکیل دولت فلسطین با مشارکت آحاد مردم این منطقه حمایت کرده و از مجامع جهانی، سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی حقوق بشری می‌خواهد دربرابر جنایات صهیونیست‌ها و احقاق حقوق ملت فلسطین، به وظایف انسانی خویش متعهد باشند و با سکوت خود منفعلانه رفتار نکنند.

رئیس قوه مقننه ضمن تجلیل از تمامی شهدای محور مقاومت، فرماندهان و مجاهدان سرافراز فلسطین و جنبش جهاد اسلامی به‌ویژه شهدای حملات اخیر، شهیدان " خالد منصور"، "تیسیر الجعبری " و " رافت الزاملی"، خاطرنشان کرد:  تردیدی نیست این شهادت‌ها، بشارت وعده الهی در تحقق نصرت و پیروزی و آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین بوده و با نابودی دشمنان جلوه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    2 0
    ان شاءالله
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    با قدرت
  • غریبی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    1 1
    همین رجزها هم خوبه ولی بیشتر و آتشین تر باید تکرار بشه
  • CN ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 1
    آتش بس اعلام کرد اما نباید قبول میکردیم آتش بس رو
  • GB ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    0 0
    آقای قالیباف عزیز چند در صد احتمال میدهید که صهیونیستها دارند گنبد جدید آهنین وموشکهای سپاه را تست میکنند تا شرایط برجام را بنفع خود در بیاورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس