بغداد تل‌آویو را محکوم کرد: خشونت به هیچ راه‌حلی ختم نمی‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه عراق ضمن محکومیت حملات رژیم موقت صهیونیستی به غزه تأکید کرد که خشونت صهیونیستها باعث افزایش تنش خواهد شد.

به گزارش مشرق، احمد الصحاف سخنگوی وزارت امور خارجه عراق بعد از ظهر امروز شنبه بمباران غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی را محکوم کرد.

خبرگزاری عراق (واع)، به نقل از الصحاف گزارش داد، عراق تجاوز صهیونیستی که مناطق مختلفی را در نوار غزه هدف قرار داد و باعث شهادت شماری از شهروندان فلسطینی شده است، محکوم می‌کند.

الصحاف تأکید کرد، زبان خشونتی که رژیم صهیونیستی در پیش گرفته است، نشانگر تنش بیشتر است و فضای تنش را تثبیت می‌کند؛ مسئله‌ای که فقط باعث افزایش تنش و بحران خواهد شد و به هیچ راهکار ختم نخواهد شد.

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز (جمعه / ۱۴ مرداد) تحت عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا امروز (شنبه) همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش رسانه‌ها، از روز گذشته تاکنون ۱۳ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه از صبح امروز شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را در پاسخ به حملات جنگنده‌های صهیونیستی هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که برآورد می‌کند حملات دست‌کم تا یک هفته دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

شبکه «الجزیره» به نقل از کادر درمان در غزه خبر داد که شمار شهدا در غزه به ۱۳ نفر و تعداد مجروحان به ۹۰ نفر افزایش یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهرام IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    مرگ بر اسراییل نفسهای آخرت می کشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس