امیرعبداللهیان: مقاومت فلسطین و مردم مقاوم غزه پیروز نهایی هستند

وزیر امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی را به مردم غزه شدیدا محکوم کرد و گفت:‌ تردیدی وجود ندارد که مقاومت فلسطین و مردم مقاوم غزه پیروز نهایی این میدان هستند.

به گزارش مشرق، در پی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه طی تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را شدیدا محکوم کرد.

وزیر امور خارجه اظهار داشت: تردیدی وجود ندارد که مقاومت فلسطین و مردم مقاوم غزه پیروز نهایی این میدان هستند.

امیرعبداللهیان با ادای احترام به ارواح شهدای فلسطین و شهدای حملات ددمنشانه اخیر صهیونیست ها به نوار غزه افزود: تل آویو با تداوم بحران آفرینی در صدد سرپوش نهادن بر بحران های چند لایه موجود در درون سرزمین های اشغالی است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن قدردانی از حمایت مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، آخرین تحولات را تبیین کرد.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین وضعیت خود قرار دارد و رزمندگان مقاومت با عزت و قدرت از ساکنان غزه و فلسطین و آزادی قدس شریف حمایت می کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اضافه کرد: پاسخ رژیم صهیونیستی را با توکل بر خدا و قدرت مقاومت فلسطین داده ایم و در مسیر این رویارویی تحول مهمی را رقم خواهیم زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس