گ

معاون سیستم جامع تولید ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه صنعتی ایران‌خودرو در تامین قطعات و تکمیل خودروهای دارای کسری، پارکینگ‌های ایران‌خودرو خراسان از خودروهای ناقص خالی شد.

ایکوپرس- شهرام صالحی افزود: روز گذشته، جمعه ۱۴ مردادماه، با همت و همراهی مجموع کارکنان، خودروهای دارای کسری قطعه در ایران‌خودرو خراسان به صفر رسید و به این ترتیب دیگر خودرو ناقصی در پارکینگ‌های این سایت وجود ندارد.

وی با بیان این‌که در ۱۴ مردادماه سال گذشته تعداد خودروهای ناقص در این سایت تولیدی بیش از ۱۲ هزار دستگاه بوده تصریح کرد: با صفر شدن در روز گذشته، خودروهای ناقص در گروه صنعتی ایران‌خودرو وارد کانال ۱۳ هزار دستگاه شد و نسبت به ۱۴ مردادماه سال گذشته کاهش بیش از ۸۰ درصدی را تجربه کرد.

به گفته صالحی، در حال حاضر دو سایت ایران خودرو در تهران و تبریز دارای خودرو ناقص هستند و بیش‌ترین آن نیز در سایت تبریز است که با تامین قطعات این تعداد نیز به زودی به صفر خواهد رسید.

وی با بیان ‌این‌که خودروهای ناقص در سایت تهران نیز نسبت به ۱۴ مرداد سال گذشته به میزان ۹۵ درصد کاهش یافته است که در آستانه به صفر رسیدن است، گفت: با اجرای رویکرد تولید کامل و حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید، دیگر خودرو ناقصی به آمار فعلی افزوده نخواهد شد و بنابراین به زودی عدد صفر برای خودروهای ناقص به ثبت خواهد رسید.

صالحی ضمن تاکید بر کیفیت خودروهای تحویلی به مشتریان گفت: تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص با وسواس بالایی انجام می شود تا سطح کیفیت‌ آن‌ها مانند خودروهای تولید کامل باشد و از این‌رو تجاری‌سازی و عرضه خودروها با تانی و درنگ حساب‌شده برای حفظ کیفیت و نه صرفا اعلام آمار کاهشی صورت می‌گیرد.

خودروهای ناقص در ایران‌خودرو خراسان به صفر رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس