کد خبر 1405558
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
استقلال از جذب قائدی دست بردار نیست

رسانه اماراتی از تلاش مجدد استقلال برای جذب ستاره ایرانی شباب الاهلی خبر داد.

به گزارش مشرق، درباره آینده مهدی قائدی مهاجم ایرانی شباب الاهلی دبی اخبار زیادی شنیده می شود.

طبق گزارش رسانه های امارات قائدی بعد از جذب شدن عمر خربین ستاره سوری الوحده دیگر جایی در لیست شباب الاهلی ندارد و جدایی اش از این تیم قطعی است.

اما نحو جدایی قائدی از الاهلی مسئله مهمی است. ستاره سابق استقلال فصل گذشته با قراردادی ۵ ساله به الاهلی پیوست و اکنون مدیریت باشگاه به دنبال انتقال قرضی این بازیکن به تیم دیگری است.

سایت «اسپورت» امارات در جدیدترین خبر در این زمینه خبر داد باشگاه استقلال مجددا برای جذب مهدی قائدی وارد عمل شده و برای باشگاه الوصل دیگر مشتری این مهاجم ایرانی مزاحمت ایجاد می کند.

استقلال بیخیال قایدی نمی‌شود

روز گذشته رسانه اماراتی از تمایل قائدی برای ماندن در امارات و عدم بازگشت به استقلال خبر داده بود. اما به نظر می رسد ساپینتو روی قائدی دست گذاشته و می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

پیش از این فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال و کنونی اتحاد کلباء برای جذب قائدی برای مدت یک هفته با مدیران باشگاه شباب الاهلی وارد مذاکره شد ولی در نهایت این مذاکرات به نتیجه نرسید و انتقال مهاجم ایرانی به اتحاد کلباء محقق نشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایران IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 1
    باز میخواهید بگیرید و دوباره بفروشید بنده خدارو؟ عربستان نیست که گاو شیرده باشه. این دیگه هموطن هست. چقدر مافیای آبی دندون گرده. فوتبالشو نابود کردید. بزارید تو بهترین امکانات زندگیشو کنه. اینم دیگه فهمیده چه نقشه ای براش دارید.
    • رمضانی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      0 2
      همش زیر سر مافیای مجیدی هست. با اینکه رفته به زادگاهش اما دست از سر فوتبال ایران برنمیداره. بابا برو تو همون امارات با دلار دلالی کن و انقدر ارز از ایران خارج نکن.
  • تاج IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    بالاخره سن پایینی داره و میتونن بنده خدارو بدوشن" من به قایدی توصیه میکنم که به حرف خانوادت گوش کن و پولی که میخواهی به دلال بدی رو؛ برای خودت و زندگی آینده ات ذخیره کن. چون این دلالها سیرمونی ندارن"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس