عراق

هکرها صفحه توئیتری خبرگزاری رسمی عراق را هک کردند و نام عادل عبدالمهدی را به عنوان نخست وزیر در این صفحه قرار دادند.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) خبر داد که صفحه این خبرگزاری در توئیتر هک شده است.

واع اعلام کرد که نسبت به هر چیزی که در حساب توئیتری این خبرگزاری منتشر شود، هیچ مسئولیتی ندارد؛ زیرا مورد حمله قرار گرفته است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد، هکرها پس از هک کردن سایت خبرگزاری عراق، نام عادل عبدالمهدی را به عنوان نخست وزیر در این صفحه قرار دادند.

صابرین به نقل از منابع خود گزارش داد، هک کنندگان همچنین تا لحظاتی دیگر، الکاظمی را از منصب خود کنار می‌گذارند و بیانیه شماره یک را منتشر خواهند کرد.

این در حالی است که این روزها عراق با موجی از آشوبگری حامیان جریان صدر روبرو بود. البته مردم عراق در محکومیت این آشوبگری به خیابان آمدند.

«سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر، شامگاه دیروز (چهارشنبه)، خواستار انحلال پارلمان عراق و سپس برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد و در عین حال از حامیان خود خواست که به تظاهراتشان تا زمان تحقق مطالباتشان ادامه دهند.

دفتر هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح هم پس از این موضع‌گیری سید مقتدی الصدر، امروز، درخواست رهبر جریان صدر برای برگزاری انتخابات زودهنگام مجدد در عراق را تأیید و اعلام کرد که انتخابات پیشین با شبهه‌ها و اعتراضات بسیاری همراه بود.

با این حال به نظر می‌رسد که حزب دموکرات کردستان عراق که هم پیمان سال‌های اخیر جریان صدر به شمار می‌رود، با ایده برگزای دوباره انتخابات موافق نیست، در این رابطه  «فاضل میرانی» دبیر دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق در پاسخ به درخواست رهبر جریان صدر مبنی بر انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام گفت که این، کار ساده‌ای نیست.

او گفت که جریان صدر از پارلمان استعفا داده و با این حال چگونه می‌خواهد پارلمان را منحل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس