کد خبر 1405070
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
مذاکره پرسپولیس با مهاجم سرشناس/ اتفاق عجیب میان یحیی و باشگاه بر سر جذب یک بازیکن

منابع نزدیک به گل‌محمدی تاکید دارند که سرمربی قرمزها در جریان مذاکره با لوکادیا نیست و درخواستی برای مذاکره با او نداده است.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر نام یک مهاجم هلندی اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده شده است؛ یورگن لوکادیا که فصل گذشته با لباس بوخوم در بوندس لیگا حضور داشت و توانست به بایرن‌مونیخ و دورتموند هم گل بزند! جالب اینکه وی در سال ۲۰۱۸ همبازی علیرضا جهانبخش در تیم برایتون انگلیس هم بود و رزومه خوبی برای بازی در لیگ ایران دارد، با این حال واکنش پرسپولیسی‌ها در قبال خبر مذاکره با مهاجم اسبق آیندهوون کاملا عجیب است. منابع نزدیک به گل‌محمدی تاکید دارند که سرمربی قرمزها در جریان مذاکره با لوکادیا نیست و درخواستی برای مذاکره با او نداده است.

بیشتر بخوانید:

۴ کاپیتان سرخ غایب بزرگ دیدار برابر ذوب آهن

با این حال وقتی از مدیران باشگاه پرسپولیس ماجرا را پیگیری کردیم حاضر به تکذیب مذاکره با این بازیکن نشدند و فقط تاکید کردند که درحال‌حاضر با هیچ گزینه‌ای به توافق نهایی نرسیده‌اند و درحال مذاکره همزمان با دو سه گزینه خارجی هستند. احتمالا این واکنش‌های متناقض و غیرشفاف به چالش بین گل‌محمدی با مدیران باشگاه مرتبط است.

دیروز عکس‌های از این بازیکن منتشر و عنوان شد که در راه ایران است و حتی برخی عکسی از وی را منتشر کرده و مدعی حضورش در تهران شدند اما پوشش وی که مربوط به فصل سرما بود، نشان می‌دهد که احتمالا این عکس‌ها جدید نیستند و پای خبرسازی‌های مجازی در میان است. با این حال وضعیت به گونه‌ای است که نمی‌توان به‌طور قطعی درباره مذاکره با این بازیکن خبری منتشر کرد، خصوصا آنکه اخیرا عکسی از تخت‌جمشید در اینستاگرامش منتشر کرده که به شایعات درباره انجام مذاکره برای حضور در پرسپولیس دامن بزند.

حالا سوال مهمی در ذهن هواداران پرسپولیس ایجاد شده است؛ آیا مدیران پرسپولیس بدون هماهنگی با سرمربی درحال مذاکره با برخی گزینه‌ها هستند؟ شاید یک مصاحبه انتقادی دیگر از گل‌محمدی (که شاید خبر قهرش با درویش صحت نداشته اما اختلافش با مدیران باشگاه قابل‌کتمان نیست) تکلیف این ماجرا را هم مشخص کند! البته نباید فراموش کرد که جذب این بازیکن با چنین رزومه‌ای در هر صورت می تواند نمره مثبتی در کارنامه مدیران باشگاه باشد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رمضانی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    5 3
    مگه میشه یحیی دلال در جریان نباشه و بازیکنی جذب بشه ازمحالاته . آخرش ی بازیکن آسیای میانه با اطلاع دلال بزرگتر جذب میشه باور ندارید اندکی صبر
  • تخت جمشید IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    ما همچنان منتظر مهاجم هستیم
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    همگی به تصمیم آقا یحیی احترام میگذاریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس