کد خبر 1405068
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
تنها دغدغه هواداران پرسپولیس برای فصل جدید/جذابیت ترسناک گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس که بازیکنان اسم و رسم داری را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر در تیمش می‌بیند با جذابیت ترسناکی مواجه است که اگر نتواند آنها را به خوبی مدیریت کند برایش دردسر خواهد شد.

به گزارش مشرق، لیگ برتر بیست و دوم در حالی آغاز می‌شود که مدعیان قهرمانی همچون سالیان گذشته با نقل و انتقالات تابستانی خود برای کسب جا خط و نشان کشیدند.

در بین تیم‌های همیشه مدعی قهرمانی، پرسپولیس با رویکرد فنی کاملاً متفاوتی برای فصل پیش رو آماده شد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه تصمیم به حفظ یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی این تیم گرفت اما تمام دستیاران او را تغییر داد. ولسلی ننکا جانشین داود فنایی برای تمرین دادن دروازه‌بان‌ها شد. پپه لوسادا به عنوان مربی بدنساز جای مظاهر رحیم پور را گرفت.

اوسمار لوس ویرا نیز دستیار اول گل محمدی شد تا اینگونه فضای فکری سرمربی سرخپوشان برای استراتژی فصل جدید تحت تأثیر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

۴ کاپیتان سرخ غایب بزرگ دیدار برابر ذوب آهن

گل محمدی نه تنها همراهان فنی خود را تغییر داد بلکه لیست بازیکنان پرسپولیس را غربال کرد. ۱۰ بازیکن جدید جای قدیمی‌های این تیم را گرفتند تا حالا استراتژی سرخ‌ها نیز تغییر کند.

تنها دغدغه هواداران پرسپولیس برای فصل جدید/جذابیت ترسناک گل‌محمدی

عطش تماشای مدل جدید پرسپولیس برای طرفداران این تیم زمانی بیشتر می‌شود که اسم‌های بزرگی قرار است کنار هم قرار بگیرند. علیرضا بیرانوند به چارچوب برگشته است تا با کمک مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی فر در خط دفاع بتواند کلین شیت های زیادی کند.

تصویر رویایی یحیی گل محمدی برای داشتن بازیکنان محبوب در خط هافبک را می‌توان در مدل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ این تیم رؤیت کرد. سیامک نعمتی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی و میلاد سرلک ماندن تا با حضور سروش رفیعی، سعید صادقی و سینا اسدبیگی بتوانند خیال گل محمدی را راحت کنند.

ترافیک شلوغ هافبک‌های توانمندی که می‌توانند قفل بازی‌های سخت را برای سرخپوشان باز کنند و یحیی دغدغه‌ای برای چینش آنها نداشته باشد.

شاید تنها نگرانی هواداران پرسپولیس در خط حمله باشد. حامد پاکدل بار دیگر فصل را با مصدومیت آغاز می‌کند تا امیدهای پرسپولیس به مهدی عبدی و شرزود تمیروف باشد. البته درویش در تلاش است تا خریدهای خارجی پرسپولیس را ظرف چند روز آینده انجام دهد و به دغدغه گل‌محمدی اینگونه پایان دهد.

جذابیت تیمی که برای شخص گل محمدی می‌تواند ترسناک باشد. اسم بزرگ بازیکنان در صورت عدم نتیجه‌گیری تیم می‌تواند سرمربی پرسپولیس را به پرتگاه اخراج سوق دهد اما نتایج قابل قبول خواهد توانست او را در ذهن هواداران تیم ماندگار کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 1
    چرا اینقدر در مورد پرسپولیس آرزوهاتونو تبدیل به خبر می کنین؟
    • رمضانی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      3 0
      یحیی نرسیده به پایان نیم فصل غزل خداحافظی را می خونه این آرزو نیست ی خبره بهت میگم نه محبوبیت داره نه بار فنی فقط کافیه دو تا شکست بیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس