کد خبر 1404499
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
افشای مشخصات گوشی ارزان قیمت ویوو Y02s

گوشی هوشمند ویوو Y۰۲s با تراشه قدیمی هلیو P۳۵ مدیاتک، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه SD عرضه می‌شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند.

فرارو- ویوو در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید است. ویوو Y۰۲s از سری گوشی‌های بودجه محور Y ویوو خواهد بود.

به گزارش فرارو، این دستگاه که هفته گذشته در وب سایت گواهینامه FCC ظاهر شده بود، اکنون به وب سایت جهانی این شرکت راه پیدا کرده است. با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که عرضه ویوو Y۰۲s قریب الوقوع است. با توجه به اقتصادی بودن این محصول، ممکن است شاهد انتشار بی سر و صدای آن باشیم.

ویژگی‌های گوشی ویوو Y۰۲s +عکس

مشخصات ویوو Y۰۲s
این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی اچ دی پلاس IPS LCD اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و بریدگی قطره شبنم (dew-drop) ارائه می‌شود. این دستگاه با یک پنل پشتی تخت از جنس پلی کربنات، لبه‌های صاف و گوشه‌های منحنی عرضه می‌شود؛ بنابراین به نظر می‌رسد علیرغم رویکرد بودجه محور، ظاهری ممتاز داشته باشد.

گوشی هوشمند ویوو Y۰۲s با تراشه قدیمی هلیو P۳۵ مدیاتک، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه SD عرضه می‌شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند. متاسفانه ویوو Y۰۲s از هیچ نوع شارژ سریعی پشتیبانی نمی‌کند و با شارژ ۱۰ واتی ارائه می‌شود.

پنل پشتی این گوشی هوشمند با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی snapper و فلاش LED ارائه می‌شود. این دستگاه نیز به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدئویی مجهز شده است. گوشی هوشمند ویوو Y۰۲s در دو رنگ‌ مشکی و آبی ارائه می‌شود. در خصوص قیمت و تاریخ عرضه دقیق این محصول هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

ویژگی‌های گوشی ویوو Y۰۲s +عکس

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس