محمدی:‌ در جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس کارشکنی می کنند/بازیکنان می گویند به ما گفته اند ایران نرو!

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس اذیت و کارشکنی می کنند.

به گزارش مشرق، محمد محمدی در حاشیه بازی دوستانه تیم پرسپولیس و تیم امید در مورد شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: به لطف خدا شرایط تیم ما بسیار خوب است و همه چیز بر وفق مراد است و اگر خدا بخواهد آخرین نفر مورد نظر کادر فنی که یک بازیکن مهاجم است را هم جذب می کنیم و با تیمی کامل وارد مسابقات شویم. همانطور که مستحضرید ما برای جذب این مهاجم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما یک مقدار اذیت و کارشکنی می‌کنند.

وی در مورد اینکه چه کسانی کارشکنی می‌کنند، گفت: اجازه دهید آقای درویش مدیرعامل باشگاه خودش سر فرصت با جزئیات تمام مسائل را عنوان می‌کند. اما ما تمام خواسته‌های بازیکنان را برآورده می‌کنیم هر خواسته‌ای که دارد و هر مبلغی که می‌خواهد موافقت می‌کنیم و همه چیز خوب پیش می‌رود اما در دقیقه 90 به باشگاه ایمیل می‌زند به من گفته‌اند که به ایران نرو.

معاون پرسپولیس ادامه داد: همین بازیکن برزیلی هیچ مشکلی نداشت و من در این مورد مصاحبه کرده‌ام. هیچ مسئله‌ای در مورد مبلغ نبود اما متأسفانه در دقیقه 90 منصرف شد. حالا نمی‌دانم چرا به او گفته بودند به ایران نرو. 

وی در مورد شایعه کدورت بین گل‌محمدی و درویش اظهار داشت: من نمی‌دانم راجع‌به چه مسئله‌ای باید صحبت کنم. خیلی به شایعات توجه نمی‌کنیم و با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم. فقط خواهش می‌کنم کسانی که انتقاد می‌کنند کمی منصف باشند و ببینند عملکرد در دو سه فصل گذشته چگونه بوده و امسال چگونه است. ما به انتقادی که به حق باشد احترام می‌گذاریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا خواسته هواداران را مرتفع کنیم اما منتقدین کمی منصف باشند. 

محمدی در مورد اینکه مهم‌ترین مشکل تیم پرسپولیس اکنون نداشتن مهاجم چرا نباید در این مورد انتقادی بشود، عنوان کرد: ان‌شاءالله تمام مسائل را با جزئیات و دقیق بیان می‌کنیم که اینکه که چه شد کاسیانو نیامد هوادار هم حق دارد انتقاد کند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما در جاهایی این مسائل از دست ما خارج است وقتی بازیکن نمی‌خواهد به ایران بیاید من چه باید بکنم؟ باشگاه چه باید بکند؟

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر انتقال اسدبیگی گفت: بخش حقوقی ما این مسئله را پیگیری می‌کند من یک هفته مریض بودم امروز هم نامه آن را دیدم. دوستان‌مان در بخش حقوقی باشگاه این مسئله را پیگیری می‌کنند. قطعاً حقوقی باشگاه ما بدون استعلام کاری انجام نمی‌دهد. اگر مشکلی بوده واحد حقوقی ما پیگیری می‌کند و من در این مورد نمی‌توانم اظهارنظر کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه تیم امید خیلی شرایطش مناسب نیست و شما هم با مهدوی‌کیا صحبت کردید و حتی مربی خارجی تیم شکایت کرده است و اینکه تیم هم به بازی‌های کشورهای مسلمان اعزام می‌شود اما باشگاه‌ها به تیم امید بازیکن نداده‌اند، عنوان کرد: فقط می‌توانم بگویم متأسفم. شرایط تیم امید شرایط خوبی نبود اکنون این شرایط خیلی بدتر شده است. من فقط به عنوان دوست مهدوی‌کیا بگویم باید قدر اسطوره‌های‌مان را بدانیم و کاری نکنیم که به قول معروف خسته شوند و کار را رها کنند و بروند. 

محمدی در مورد اینکه با این شرایط شاید بهتر باشد ایران هم مثل عراق از بازی‌های کشورهای اسلامی انصراف بدهد، اظهار داشت: متأسفانه وضع همین است اما بحث انصراف نبود. من با آقا مهدی در این مورد صحبتی نکرده‌ام. 

وی در پایان تأکید کرد: حتماً یک مهاجم به پرسپولیس اضافه می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ضیاء IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    جمع کنید این بساط احمقانه رو. مدیرعامل که خوابه! سرمربی که از درویش دلخوره! تو هم که معاون حقوقی باشگاه هستی مریضی و اطلاع از چیزی نداری! تمیروف هم که از تیم جدا شد! چه غلطی دارید میکنید! هیچ سالی مثل امسال اعصاب هوادار خراب نشده بود!
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      انقدر به درویش لقب بلند بالا دادید که سرگیجه گرفت و یک هفته مانده به لیگ حتی یک مهاجم که نیاورد هیچ؛ تمیروف هم از دست داد. حالا فردا میاد میگه با ما قرارداد داره و نمیتونه جایی بری، اما سه ماه دیگه به پرداخت فلان مبلغ هم محکوم میشیم. فوق العاده درویش و محمدی بی عرضه هستن.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      ما کاری نداریم فقط امسال نتیجه میخواهیم که در غیر اینصورت خواهید دید چه جوری تمام این حرص هایی که داریم میخوریمو سرتون خالی میکنیم فعلا تو باشگاه مردمی پرسپولیس با هم لج و لج بازی کنید مطمئن باشید دودش به چشم خودتون میره وقتی که تو ورزشگاه ۹۰ دقیقه فحش خوردید
  • محسن ملکی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    آقای محمدی کیسه ای چه چیزی بر وفق مراد است؟ خودت ۱۰ روز پیش اومدی گفتی بزودی یه مهاجم به تیم اضافه میشه؛ الان میگی میترسن به ایران بیان. چرا این همه بازیکن خارجی شاغل در لیگ نترسیدن؟ چرا سراغ کسانی میروید که یا مصدوم یا معدوم یا ترسو هستن؟ اگر شما و یحیی شرف دارید همین فردا استعفا میدید تا علی دایی بیاد تیم را جمع کنه. اونوقت ببینید چند تا مهاجم میاره به پرسپولیس؟؟؟
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    درویش حیاکن پرسپولیس را رهاکن
    • آرمان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      پروتر از این حرفا تشریف دارن که بخوان برن! یحیی هم واقعا مربی نیست! دست میزاره روی بازیکنهای کور و کچل خارجی و به باشگاه میگه برید مذاکره کنید! یعنی خاک عالم بر سر بیسوادت کنن! با تمام وجود بهت میگم که اگر امروز استعفا بدی بهتر از فرداست فقط همین!
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    واقعا حالمون بهم میخوره از این کادر فنی. خیلی مهاجم داشتیم که تمیروفم رفت.
    • ساغر پرسپولیسی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      چه شکلی با بازیکن قرارداد میبندید که وقتی هنوز ۱ سال قرارداد داره به راحتی خداحافظی میکنه؟ درسته که بازیکن مطرحی نیست اما به همین راحتی میره؟؟؟؟؟؟؟؟ خسته نباشید آقای گل محمدی.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    خاک تو سر وزارت ورزش کنند که به همه تیم ها اجازه خرید بازیکن خارجی می ده الا تیم پرسپولیس
    • آریا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      ای بابا وزیر ورزش انقدر تابلو غش کرده اونطرف که با ۲۰۰ تا شوک هم بلند نمیشه" تیمهای حکومتی امروز اراده میکنن و فردا بازیکن تو جیبشونه" اما پرسپولیس تنها یک مهاجم نیاز داره که اجازه نمیدن" گناه ما اینه که پوکر کردیم" گناه ما اینه که بین اون همه تیمهای گردن کلفت آسیا؛ دوبار پرچم ایران رو تا فینال آسیا بالا بردیم"
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    آقای سجادی تیم سوگلی شما به دلیل داشتن 6 مهاجم دارن یک عده را می اندازن بیرون اونوقت تیم پرسپولیس نباید مهاجم بخره
    • آرزو IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      فقط میخوان تیم را معطل کنن تا لیگ شروع بشه و دیگه نتونن بازیکنی جذب کنن
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    واقعا برای این فدراسیون دوزاری و درویش متاسفم الان که پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته نیست چرا اجازه خرید مهاجم نمی دهید؟
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    واقعا یک بچه کوچک هم می تونه تجزیه و تحلیل کنه که چرا نمی تونید مهاجم خارجی خوب خریداری کنید
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    0 0
    یه مشت مفت خور جمع شدن تو باشگاه که عرضه ی آوردن تنها یک مهاجم را ندارن. حرکات مشکوک درویش کاملا مشخص بود که دستیار استقلالی انتخاب کرد که بی عرضه تر از خودشه . میگه من از چیزی خبر ندارم. مگه معاون حقوقی تیم نیستی؟ به جز سعید صادقی، دیگه تمام بازیکنان خودشون اومدن پرسپولیس و این رضا درویش هیچ کاری در این رابطه انجام نداد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس