افشای اطلاعات بیشتر درباره عملیات «العصف المأکول» پس از هشت سال

سخنگوی گردان های عزالدین قسام سخنگوی جنبش حماس در هشتمین سالگرد نبرد «العصف المأکول» علیه نوار غزه، جزئیات بیشتری درباره این عملیات منتشر کرد.

به گزارش مشرق، «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار توئیتی در هشتمین سالگرد عملیات العصف المأکول (جنگ غزه در سال ۲۰۱۴)، جزئیات بیشتری درباره این عملیات، منتشر کرد.

در توئیت ابو عبیده آمده است: در هشتمین سالگرد نبرد «العصف المأکول» که طی آن رزمندگان گردان‌های قسام دو نظامی صهیونیست را به اسارت گرفتند، فرماندهان این گردان‌ها اجازه انتشار خبر بمباران مکانی را دادند که در جریان نبرد سال گذشته «سیف القدس» انجام گرفت و منجر به شهادت یکی از مجاهدان یگان «سایه» و زخمی شدن ۳ مجاهد دیگر شد که وظیفه مراقبت از یکی از نظامیان اسیر صهیونیست را به عهده داشت.

در ادامه توئیت ابوعبیده آمده است: در این مرحله به دلایل امنیتی از افشای نام این شهید خودداری می‌کنیم اما به زودی که شرایط فراهم شد، به یاری خداوند جزئیات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود که «هدار گولدن» و «شائول آرون» دو نظامی اسیر صهیونیست در غزه کشته شده‌اند و گردان‌های قسام اجساد آنها را در اختیار دارد. اما این توئیت ابوعبیده این ادعا را به چالش می‌کشد و نشان می‌دهد این دو نظامی در قید حیات هستند.

این در حالی است که گردان‌های قسام امروز یکشنبه تصویری از این دو نظامی اسیر صهیونیست در غزه منتشر کرد. این تصویر با عنوان «حاکمیت به شما دروغ می گوید»، خطاب به جامعه صهیونیستی منتشر شد، تا نشان دهد که سران این رژیم به صهیونیست‌ها درباره پرونده نظامیان اسیر در غزه دروغ گفته و آنها را فریب می‌دهند.

ابوعبیده دو روز پیش نیز ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود پایگاه‌های نظامی در مناطق مسکونی در غزه را تکذیب کرد. وی تاکید کرد که ادعاهای دشمن صهیونیستی در این زمینه کذب محض و نوعی گمراه سازی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس