کد خبر 1403871
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
اعتراض یک نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال به کمیته استیناف رسمی شد

یک نامزد ریاست فدراسیون فوتبال به صورت رسمی به کمیته استیناف انتخابات اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، امیر رضا واعظ آشتیانی، درمورد اعتراض خود کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای پیگیری بحث تایید نشدن مدارکش در کمیته بدوی انتخابات اظهار داشت:‌ امروز لایحه مربوط به اعتراض خود را به کمیته استیناف حول دو مورد ارسال کردم. ابتدا بر این مبنا که کمیته بدوی انتخابات مدعی بود ما امضا پنج نفر از اعضای مجمع را تحویل ندادیم و نکته بعدتر درخصوص تعارض منافعی است که سه نفر اصلی کمیته بدوی ایجاد کرده بودند.

وی افزود: طبق قانون و آیین نامه‌های فدراسیون فوتبال جایگاه علی فلاحتی، رئیس و دو عضو دیگر این کمیته متزلزل است و حق رای، اظهارنظر و امضا ندارند. لایحه خود را به کمیته استیناف فرستاده و درخواست رسیدگی کردم. درمورد امضای پنج عضو مشکل مربوط به خود فدراسیون فوتبال بوده و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری‌شان به شکلی نبوده که پس از ساعت ۱۷:۳۰ که کار من تمام شد، این پنج نفر بتوانند امضای الکترونیکی خود را انجام بدهند زیرا از ساعت ۱۶ همان روز سایت بسته بود. همانگونه که کار علیرضا اسدی نیز به دلیل تراکم کاری فدراسیون در تاریخ ۲۰ تیر تا ساعت ۱۸:۳۰ طول کشید. 

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این موضوع مورد مناقشه است و به همین دلیل اعتراض خود را به کمیته استیناف ارسال کرده و منتظر نتیجه در این کمیته می‌مانیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس