همه احتمالات یک انتقال جنجالی؛ از محرومیت سنگین پرسپولیس تا رد ادعای ذوب آهن

انتقال جنجالی اسد بیگی به پرسپولیس و شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان احتمالات زیادی را در این پرونده از نظر حقوقی ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، بعد از عقد قرارداد سینا اسد بیگی با باشگاه پرسپولیس، باشگاه ذوب آهن اعلام کرد:  اسد بیگی تحت قرارداد باشگاه  ما بوده و هر گونه مذاکره و عقد قرارداد با نامبرده دارای تبعات حقوقی است. حتی مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن نیز نسبت به جذب این بازیکن از سوی پرسپولیس واکنش نشان داد و در این رابطه مصاحبه کرد. 

آنچه مسلم است اکنون این انتقال و جذب اسدبیگی از سوی پرسپولیس یک انتقال جنجالی محسوب می‌شود انتقالی که سرنوشت آن را مراجع قضایی فدراسیون فوتبال باید تعیین کنند.  بر این اساس نظر برخی حقوق‌دان‌ها در رابطه با این پرونده چند احتمال وجود دارد که آنها را مرور می‌کنیم:

حالت اول:

باشگاه ذوب آهن نتواند داشتن قرارداد با اسدبیگی را ثابت کند که در این صورت ادعای این باشگاه رد می‌شود و اسدبیگی بدون هیچ مشکلی فصل آینده برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید:

بازیکن جدید پرسپولیس با ذوبی‌ها قرارداد دارد؟

حالت دوم:

قرارداد باشگاه ذوب آهن با اسدبیگی تایید شود که در این صورت شرایط سختی برای پرسپولیس و همچنین خود این بازیکن رقم خواهد خورد. در این صورت اسدبیگی احتمالا با محرومیتی ۴ تا ۶ ماهه مواجه خواهد شد. باشگاه پرسپولیس هم به دلیل عقد قرارداد با بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه دیگری بوده احتمالا از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود. در واقع این پرونده مثل پرونده انتقال طارمی به باشگاه ترکیه‌ای است.

در هر صورت به نظر می‌رسد اسدبیگی خودش بهتر از هر کسی می‌داند که آیا با دو باشگاه قرارداد امضا کرده یا فقط امضایش پای قرارداد یک باشگاه است. ظاهرا فیفا هر گونه توافق مکتوب حتی روی یک برگه کاغذ و به صورت دست‌نویس را هم به عنوان قرارداد و توافق بازیکن و باشگاه محترم می‌شمرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کامران IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    19 13
    جعل پلیس مثل پرونده طارمی و قهرمانی های جعلیشون اینم ماست مالی میشه
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      9 11
      از عروس اماراتی ها چه خبر که پولشو پیش خور کردید😂
    • شیشتقلال IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      11 10
      الان مجتبی جباری گریه میکنه خخخخخ و دلش برای سینا اسد بیگی میسوزه...
    • حسین18 IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      5 8
      کافر همه را به کیش خود پندارد جعل وفساد وتبانی ودوپینگ وهمه همه از سر روی باشگاهتون میباره اونوقت دارید برای بقیه ....
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      3 5
      داداش بازیکن گل گهر وامتیاز جنجالی وجعل واین کارا مال بعضی باشگاهاست که اصالت وشخصیت قهرمانی ندارن لابی کارن
    • محسن ملکی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 0
      جواب این یارو گاو هلندی رو نباید داد" خودش ضد ایران و ورزش ایران هست" هر از گاهی میاد یه کامنت میزاره و تیمهارو به جان هم میندازه" طرف هیچ تیمی نیست" دفعه قبل طرف پرسپولیس بود"
  • ل IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    21 10
    پیروزی به این کارها عادت داره پرونده پدیده و حضور گل محمدی و این پرونده قهرمانی های بابا مسعودی و.... کسی یا تیمی که قانون گریزی میکنه و کسی باهاش برخورد نمیکنه مملکت بهم میریزه این ی نمونه ش هست
    • کیسه IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      11 14
      خدا شفات بده داری از دست میری. احتمالا سیل هم تقصیر سرورت پرسپولیسه! خوشم میاد هنوز از خواب بیدار نشده اخبار پرسپولیس کبیرو دنبال میکنی! آفرین کیسه ای جان! کامنت هات واقعا تاثیر گذار هستن! یه مشت شعر نوشتی!
    • پوکر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      11 16
      به هرحال اسمی که ۲۵۰۰ سال قدمت داره و نماد ایران آریایی هست؛ باید هم با شما پاپتی ها فرق داشته باشه" تیم بزرگانی چون علی آقا پروین علی آقا دایی علی آقا کریمی و کلی نام بزرگ دیگه" حالا بسوزید و کتف چپ پرسپولیسم نمیتونید بگیرید"
    • ناشناس NL ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      14 7
      در جواب پوکر درمورد حسین آقا اتوبوسی - وحید آقا سرباز فراری - جلال آقا دوپینگی - یحیی آقا دلال - حمید آقا بلان هم اگر توضیحاتی دارید بفرمایید ..با تشکر از تیم پیروزی .
    • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      1 7
      تونسته و کرده تا کور شود هرآنکه نتواند دید
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    2 2
    ذوب آدم پدرسوخته تیم فوتبال میخواهد چکار وقتی تیلیلیاردی از سهامدارانش دزدی کرده خدا لعنتش کنه رخصتی روو امثالهم الهی به زمین گرم بخوره
  • احسان ذوبی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    9 3
    بازیکنی که انقدر راحت تیم مورد علاقشو به لنگ و پول میفروشه؛ اصلا براش مهم نیست چه محرومیتی برای لنگ اتفاق میفته؛ خاک تو سر اون پرسپولیس کنن که هنوز شرایط حرفه ای نقل و انتقالات رو با این همه ادعا بلد نیست؛ بعد میگن چرا AFC لنگ و کیسه رو از آسیا حذف کرد....
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 0
      بی تو چه ربطی داره.
    • سامان IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 0
      میبینم که واقعا ذوب شدی🤩 آخه تیمت هرسال برای قهرمانی میجنگه و حالا با رفتن سینا نایب قهرمان میشید😅 برو فعلا به تارتار التماس کن که امسال تیمو نفرسته لیگ ۱. هرسال برای بقا میجنگید.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    0 1
    در پاسخ به ناشناس باید عرض کنم که شما فعلا دنبال تحریم ورزش ایران باشید و از راه دور فتوا صادر نکنید! شریک دزد و رفیق قافله هستید! اما هر موقع گفتی بچه ۱۸ ساله ای که عروس عربها کردید؛ پولش تو جیب کدوم مافیا رفت؟ کاپیتان کدوم تیم تجزیه طلب در اومد و شوتش کردن بیرون؟ خدمت کدوم سربازی ۳ ماهه در اردوی شمال به اتمام میرسه؟ حرف از دوپینگ زدی😂 یادت رفت شیخ فرناز پایه ثابت کمیته دوپینگ بود تا مجبور بشه قبل از سوت پایان بازی از ورزشگاه فرار کنه؟ و ۱۰۰۰ مورد دیگه! البته همین ها برای وطن فروش ها کفایت میکنه!
    • آرزو IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 0
      اون فردی که از هلند پیام میده تفرقه افکنه و دنبال تحریم ورزش جمهوری اسلامی ایران از رقابت های بین المللی است
  • شمسعلی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    1 0
    طرفداران پرسپولیس نگران نباشند!مثل قضایای دیگر اینرا هم با زدوبند وبقیه... حل می کنند مگر قضیه یحیی با شهر خودرو ازیاد رفته که باعث سقوط تیم به ان خوبی شدند.
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      0 0
      آره مثل داستان سربازی رفتن مرادمند. مثل گرفتن قاسمی نژاد از شهرخودرو و گذشتن در لیست مازاد. مثل زیر آب زدن پرسپولیس پیش عربستانی ها؛ که البته روسیاهی موند برای ذغال. مثل عروس کردن یه نوجوان در نزد اماراتی ها و گرفتن یک میلیون دلار که تو جیب مافیای کیسه رفت. مثل پرونده نساجی. و غیره......!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس