کد خبر 1403530
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
آغاز عصر جدید در انگلیس

منچسترسیتی و لیورپول امشب در چارچوب سوپرکاپ انگلیس به مصاف هم خواهند رفت و نگاه‌ها به سمت رقابت هالند و نونیز است.

به گزارش مشرق، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه دیدار سوپرکاپ انگلیس در حالی برگزار می‌شود که تمام نگاه‌ها به ۲ ستاره تازه وارد منچسترسیتی و لیورپول است.

گواردیولا در پنجره تابستانی پس از رفتن استرلینگ و ژسوس ، ارلینگ هالند را خریداری کرد و یورگن کلوپ «داروین نونیز» را با ۶۴ میلیون پوند به خط تهاجمی لیورپول که مانه را از دست داده، اضافه کرد.

آغاز عصر جدید در انگلیس

تقابل نونیز و هالند به قدری مهم شده که همه نگاه‌ها و تمرکز رسانه‌ها به سمت آنهاست. آنهایی که در سال ۲۰۱۹ در ورزشگاهی که کمتر از ۵ هزار تماشاگر میزبانش بودند، برای اولین بار به مصاف هم رفتند.

در جام جهانی زیر ۲۰ سال و در دیدار اروگوئه و نروژ، نونیز و هالند به مصاف هم رفتند که مهاجم اروگوئه‌ای توانست گلزنی کند تا تیمش ۳ بر یک به برتری دست یابد. آن بازی به سود اروگوئه به پایان رسید و هالند نیز در ۲ بازی بعدی مقابل هندوراس رکوردی تاریخی به ثبت رساند. ستاره نروژ در مقابل هندوراس به تنهایی ۹ گل زد تا رکورد بیشترین در یک مسابقه را به نام خود ثبت کند.

در آن زمان نونیز و هالند درخشیند ولی کسی فکرش را نمی‌کرد که دقیقا ۳ سال آینده ، این ۲ بازیکن به فرمانده اصلی خط تهاجمی بزرگترین تیم‌های اروپایی بدل شوند.

آغاز عصر جدید در انگلیس

امشب ورزشگاه کینگ پاور میزبان منچسترسیتی و لیورپول خواهد بود. ۲ تیمی که در سال‌های اخیر جزو قدرتمندترین تیم‌های اروپا بودند و در انگلیس فاصله بسیار زیادی با سایر رقبا ایجاد کردند. بازی امشب می‌تواند نمونه‌ای کوچک از رقابت‌ آنها در فصل جذاب ۲۰۲۲-۲۰۲۳ باشد. امشب گواردیولا جشن پیروزی خواهد گرفت یا یورگن کلوپ به مانند سال ۲۰۱۹ ، سیتی را شکست خواهد داد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    تیترورزشی انتخاب کنین حق الناسه که نت میسوزونیم برای خبری که محتواش رونمیدونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس