کد خبر 1403523
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
گوشی

ردمی K۵۰s پرو با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، شیائومی در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی‌های هوشمند ردمی K۵۰s و ردمی K۵۰s پرو در بازار داخلی چین است. انتظار می‌رود این دو دستگاه با نام‌های شیائومی ۱۲T و شیائومی ۱۲پرو در بازار جهانی معرفی شوند.

مدتی قبل برخی مشخصات کلیدی گوشی ردمی K۵۰s پرو در دو وب سایت گواهی TENAA و CMIIT منتشر شده بود. اکنون نیز "Yogesh Brar" افشاگر معروف فناوری مشخصات کامل گوشی هوشمند ردمی K۵۰s پرو آینده را منتشر کرده است.

به گفته این افشاگر، ردمی K۵۰s پرو به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از +HDR۱۰ مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که این شرکت K۵۰s پرو را در دو پیکربندی ارائه می‌کند یا سه پیکربندی. گوشی ردمی K۵۰s پرو به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز خواهد شد.

طبق گزارش ها، ردمی K۵۰s پرو یکی از اولین گوشی‌های هوشمند در کنار موتورولا Edge X۳۰ پرو خواهد بود که به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز ‌می‌شود. موتورولا Edge X۳۰ پرو قرار است در تاریخ ۲ آگوست عرضه شود. دو سنسور دیگر دوربین ردمی K۵۰s پرو شامل یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه به یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز مجهز شود.

احتمالا این گوشی هوشمند با بلندگوهای دوگانه، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم عامل MIUI ۱۳ مبتنی بر اندروید ۱۲ ارائه خواهد شد. در خصوص تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس