کد خبر 1403511
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
چیپس به لیگ برتر والیبال می‌آید؟

احتمال دارد در فصل آینده لیگ برتر والیبال تیم چیپس کامل مشهد هم حضور داشته باشد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که قرار است فصل جدید لیگ برتر والیبال از هفته نخست مهر سال جاری آغاز شود اما هنوط تکلیف برخی تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها مشخص نیست. شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین ۲تیمی هستند که به خاطر عدم پرداخت ورودیه و همچنین عدم تسویه حساب با طلبکاران بلاتکلیف هستند و اجازه حضور در لیگ برتر را ندارند. قرار است دوشنبه هفته جاری جلسه کمیته تعیین وضعیت در خصوص این دو تیم برگزار و حضور یا عدم حضور قطعی آنها در لیگ برتر مشخص شود.

در صورتی که که شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین از لیگ برتر کنار گذاشته شوند احتمالا تیم‌هایی که متقاضی حضور در لیگ برتر هستند جایگزین آنها خواهند شد. یکی از تیم‌ها «چیپس کامل مشهد» است. تیمی که به احتمال فراوان شانس حضور در لیگ برتر والیبال را پیدا خواهد کرد و پیش از این تقاضای خود را برای حضور در این رقابت‌ها به فدراسیون والیبال اعلام کرده بود.

نام این تیم می‌تواند یکی از نکات عجیب فصل آینده لیگ برتر والیبال ایران باشد. اینکه اسپانسرها نام خود را روی تیم‌ها می‌گذارند یکی از اشتباهات رایج در ورزش ایران است و این موضوع را می‌توان در لیگ‌های مختلف ورزشی کشور دید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 0
    بله، چیپس کیلویی صد و هشتاد هزار تومنی و مردم خل و چلی که هنوز می خرن باید هم تیم والیبال تشکیل بدن. همین طوری پیش بره دو سال دیگه باشگاه بارسلونا رو هم می خرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس