کد خبر 1403206
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
زلنسکی فقط پول آمریکا را می‌خواهد/ چرا فقط مرز اوکراین مقدس است؟

تاکر کارلسون مجری مشهور شبکه فاکس نیوز آمریکا ضمن انتقاد شدید از کمک های دولت آمریکا به اوکراین، تاکید کرد: ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین فقط پول آمریکایی ها را می خواهد!

به گزارش مشرق، به نقل از وبگاه روسیا الیوم، تاکر کارلسون مجری مشهور شبکه فاکس نیوز آمریکا در برنامه Tucker Carlson Night به شدت از کمک های مالی و نظامی آمریکا به اوکراین انتقاد کرد.

وی این اظهارات را در واکنش به سخنان اخیر ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به سوالی درباره تورم در آمریکا، مطرح کرد. زلنسکی اخیرا در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید کمک های آمریکا به اوکراین موجب تورم در آمریکا شده، گفته بود: تورم که چیزی نیست، چه کسی به فکر تورم است؟ این مسائل ثانویه هستند و در اولویت قرار ندارند!

کارلسون درباره این سخنان زلنسکی گفت: واقعا که! شاید برای تو این گونه باشد آقای زلنسکی! اما برای آمریکایی ها این مساله اولویت دارد. کشور ما مانند کشور شما نیست. نظر تو در این باره چیست که تو اداره کشورت را برعهده داشتی باشی و ما آمریکایی اداره کشور خودمان را؟

مجری فاکس نیوز افزود: سران اوکراین هیچ چیزی را مخفی نمی کنند. آنها فقط پول ما آمریکایی ها را می خواهند و اصلا حتی ذره ای برای آمریکا اهمیت قائل نیستند. دموکراسی و همبستگی اینجا معنا ندارد؛ این یک دزدی آشکار است!

وی در ادامه انتقادات خود از کمک های واشنگتن به اوکراین، گفت: آن چیزی که همه آمریکایی ها روی آن توافق نظر دارند این است که مرزهای آمریکا برای هیچ کسی اهمیت ندارد، اما مرزهای اوکراین مقدس است! به همین دلیل هیچ شهروند آمریکایی نباید از میلیاردها دلاری که برای حمایت از رژیم استبدادی اوکراین هزینه می شود، حرف بزند! چرا؟ چون دو حزب اصلی در واشنگتن در این باره اتفاق نظر دارند!

تاکر کارلسون در پایان سخنانش تاکید کرد: اوکراین در شرایط به اولویت اصلی واشنگتن تبدیل شده که نظرسنجی ها نشان می دهد که این مساله برای مردم آمریکا در اولویت قرار ندارد، اولویت اصلی آمریکایی ها در شرایط فعلی تورم است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حاجی ازجوبشورقم IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    1 1
    و اهداف صهیون
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 1
    اوکراین رونابود کردین امریکاییای کثیف
  • نیما IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    3 1
    پس فکر می کنید عاشق چشم آبرو شما آمریکایی ها است ؟
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 1
    خوب اوکراین تا اروپا را نابود نکند دست بردار نیست هنوز مقامات المان و ژاپن خوابند
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    2 2
    موضع ایران نابودی ناتو و بازوهای منطقه ای آن است چون ناتو خیلی وقت است جنگ خود را با ایران شروع کرده است ایران باید فروش پهبادهای شاهد و فطرس را به روسیه به تعداد زیاد آغاز کند
  • مهدی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    این جنگ با پیروزی روسیه به پایان میرسه اروپایی ها یک مثل دارند که میگن روسها چکمه هاشون رو پا کنند اروپا رو فتح میکنند این مثل گزافه نیست ارتش سرخ برلین رو فتح کرد جنگ جهانی تمام شد درحالی که تمام کشورهای اروپایی و امریکا و غیره در نرماندی با المان می جنگیدند که پیروز نشدند برلین توسط ارتش سرخ فتح شد المان تسلیم شد بی قید و شرط تازه بعد از یکماه بعد امریکا و انگلیس رسیدند برلین باخموت و ماریوپل و دریای آزوف هم همینطور توسط روسیه فتح شد روسها راهبردشون در جنگ رو تغییر دادند اول مناطق استراتژیک رو فتح میکنند بعد پدافند خودشون رو اطرافش میگذارند خیلی خوشگل و حرفه ای بازنده این جنگ اول اوکراین و دوم اتحادیه اروپا که دارند توسط امریکا دوشیده می شوند انقدر اروپا خشک احمق تشریف داره که نمیدونه داره توسط امریکا دوشیده میشود این دلقک زلنسکی باعث نابودی و کشتار صدها هزار نفر افسر ارتش اوکراین و آواره شدن میلیونها اوکراینی شده فقط و فقط بخاطر اینکه عضو ناتو شده و پا گذاشته روی قراردادی که بعد از فروپاشی شوروی توسط امریکا امضا شده بود مفاد این قرارداد این بود که کشورهای همسایه روسیه حق ندارند عضو ناتو شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس