کد خبر 1402834
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
پوتین

سفیر قطر در روسیه طی مصاحبه با یک رسانه روسی اعلام کرد که روابط دوحه و مسکو را «بسیار ویژه» و دوستانه توصیف کرد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که آمریکا و متحدانش در تلاش برای تشدید فشارها علیه روسیه هستند، سفیر قطر در روسیه درباره روابط خوب دو کشور ابراز خرسندی کرد.

خبرگزاری روسی «تاس» از مصاحبه با «احمد بن ناصر بن جاسم آل ثانی» سفیر قطر در روسیه خبر داد؛ مصاحبه‌ای که در آن این رسانه نظر سفیر دوحه در مسکو را درباره مسائل مختلف جویا شد.

سفیر قطر در روسیه در بخشی از این مصاحبه اعلام کرد که روابط دوحه و مسکو دوستانه بوده است و دوستانه باقی خواهد ماند.

احمد بن ناصر بن جاسم آل ثانی با تصریح اینکه «ما روابط بسیار ویژه و دوستانه با فدراسیون روسیه داریم»، اعلام کرد که این روابط، روابطی قدیمی و مبتنی بر فهم متقابل و برای هر دو طرف سودمند است و به همین دلیل ما روابطی مستحکم داریم».

دیپلمات ارشد قطری ساکن مسکو درباره واکسن تولیدی روسیه برای مقابله با ویروس کرونا هم اظهارنظر کرد و آن را یک واکسن خوب توصیف کرد.

احمد بن ناصر بن جاسم آل ثانی گفت: «اسپوتنیک وی، واکسن خوبی است. ما مهمانان زیادی از روسیه داریم که با اسپوتنیک وی واکسینه شده‌اند و هیچ مشکلی وجود ندارد. از آمدن آنها استقبال می‌کنیم».

اظهارات سفیر قطر در روسیه درباره روابط خوب دو کشور در شرایطی مطرح شده که آمریکا و متحدانش در تلاش برای تشدید فشارها علیه روسیه هستند و به طور مداوم ادعا دارند که «روسیه در نتیجه جنگ اوکراین، منزوی شده است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس