ضرب شست جمهوری اسلامی به منافقین در دفاع مقدس/ خباثت‌ها ادامه دارد

معاون پیشین فرهنگی سپاه گفت: گروهک تروریستی منافقین، مسیر دشمنی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تا الآن ادامه داده و خواهند داد و دادگاه

به گزارش مشرق، جنایت‌های متعددی توسط گروهک تروریستی منافقین در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است، ترور شخصیت‌های برجسته نظام، از تابلوهای سیاه در تالار جنایت‌های منافقین کوردل علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پس از قطعنامه ۵۹۸، رژیم جنایت‌کار آمریکا، ماشین آدم‌کشی خود گروهک تروریستی منافقین را از غرب وارد مرزهای کشور کرد، تا به خیال باطل خود به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند، "رژیم بعث عراق"، این مزدور بی جیر و مواجب استکبار جهانی، گروهک منافقین را با پنج هزار نیرو، به "۱۲۰ تانک زرهی، ۶۰ نفربر و ۶۰۰ دستگاه انواع خودرو" تجهیز کرد.

"تنگه چهارزبر" در ۳۰ کیلومتری غرب کرمانشاه، شاهدی ماندگار در تاریخ به منظور روایت ایثار و رشادت رزمندگان اسلام در مقابله با جبهه کفر بود، ارتش اسلام به فرماندهی سردار رشید اسلام شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، رگ حیات منافقین و رژیم بعث را در مرزهای غربی کشور با تیغ استکبارستیزی نیروهای مسلح ایران قطع کرد.

ضرب شست جمهوری اسلامی به منافقین در دفاع مقدس/ خباثت‌ها ادامه دارد

"عملیات مرصاد" در پنجم مرداد ۱۳۶۷ سال با رمز "یا صاحب‌الزمانالزمان (عج) ادرکنی" به فرماندهی سپاه پاسداران و با پشتیبانی هوانیروز ارتش در سه محور "چهارزبر، اسلام‌آباد و جاده قلاجه" آغاز شد، وحدت ارتش و سپاه، استخوان‌های پوسیده استکبار جهانی پشت نقاب گروهک تروریستی منافقین را در فصول مختلف گنجینه دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد، خُرد کرد.

قهرمانی: هر متجاوزی که امنیت کشور را تهدید کند، سیلی بدی خواهد خورد

سردار "محمد جواد قهرمانی" در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در سالروز عملیات مرصاد، گفت: گروهک تروریستی منافقین، مزدور استکبار جهانی و بازیگران تئاتر تحقق اهداف شوم یزیدیان زمان در منطقه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

معاون پیشین فرهنگی سپاه با اشاره به اینکه عملیات مرصاد، یک ذلت و خواری بزرگ برای استکبار جهانی در تاریخ رقم زد، تصریح کرد: مستکبرین عالم در این عملیات سیلی بدی از رزمندگان اسلام خوردند.

سردار قهرمانی با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین، مسیر دشمنی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تا الآن ادامه داده و خواهند داد، اضافه کرد: دادگاه "حمید نوری"، یکی دیگر از تلاش‌های ضد ایرانی منافقین است.

معاون پیشین فرهنگی سپاه با تأکید بر اینکه قدرت دفاعی ایران مجال تنفس به هر متجاوزی را در مرزهای کشور نخواهد داد، اظهار داشت: هر متجاوزی که امنیت کشور را تهدید کند، سیلی بدی خواهد خورد.

ضرب شست جمهوری اسلامی به منافقین در دفاع مقدس/ خباثت‌ها ادامه دارد

"عملیات مرصاد"، اوج افتخار شهید سپهبد علی صیادشیرازی 

امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته حسین خلیلی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در سالروز عملیات مرصاد، گفت: رژیم بعث عراق، در هشت سال دفاع مقدس، با برخورداری از حمایت ابرقدرت‌های جهان، شکست بزرگ و تلخی را تجربه کرد.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: "عملیات مرصاد"، اوج افتخار شهید سپهبد علی صیادشیرازی در کارنامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

هنر ویژه شهید صیادشیرازی، وحدت بین سپاه و ارتش بود

امیر خلیلی با اشاره به اینکه هنر ویژه شهید صیادشیرازی، وحدت بین سپاه و ارتش بود، تصریح کرد: سپاه و ارتش در قامت لشکر اسلام، شکست بزرگی را به استکبار جهانی تحمیل کردند، زیرا منافقین در اردوگاه کفر، در میدان تحقق اهداف شوم مستکبرین عالم نقش بازی می‌کنند.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه عملیات مرصاد، یکی دیگر از نشان افتخارات در تاریخ انقلاب اسلامی بر سینه ارتش است، اظهار کرد: ارتش و سپاه بار دیگر قدرت اسلام و نظام برگرفته از ارزش‌های الهی را به رخ دشمنان در عملیات مرصاد کشیدند.

ضرب شست جمهوری اسلامی به منافقین در دفاع مقدس/ خباثت‌ها ادامه دارد

عملیات مرصاد، نشان افتخار بر سینه شهید سپهبد علی صیادشیرازی

امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته مشیری نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، عملیات مرصاد را از قله‌های رفیع اقتدار رزمندگان اسلام در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: گروهک ترویستی منافقین، در منجلاب جنایات ضد بشری در مُرداب حقوق بشر آمریکایی برای ادامه حیات خود با انجام اقدامات تروریستی در راستای تحقق اهداف شوم استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایت‌کار آمریکا دست و پا می‌زند.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش عملیات مرصاد را نشان افتخار از جنس استکبارستیزی و ولایت‌مداری و میهن دوستی بر سینه شهید سپهبد علی صیادشیرازی است، تصریح کرد: هنر ماندگار شهید صیادشیرازی، وحدت بین سپاه و ارتش است.

سرنگونی ۱۸ فروند هواپیما و بالگرد دشمن در عملیات مرصاد 

امیر مشیری با تأکید بر اینکه ۱۸ فروند هواپیما و بالگرد دشمن در عملیات مرصاد سرنگون شدند، اضافه کرد: این اقدام مجاهدانه رزمندگان اسلام در غرب کشور، در تاریخ کشور ماندگار شد.

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش  با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به ویژه فصل دفاع مقدس در تاریخ کشور را به نسل‌های آینده منتقل کرد، اظهار کرد: این اقدام یکی از پاتک‌های مهم و اساسی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.
 

ضرب شست جمهوری اسلامی به منافقین در دفاع مقدس/ خباثت‌ها ادامه دارد


گفتنی است، در این عملیات صدها تن از منافقین کوردل و مزدور استکبار جهانی به‌دست رزمندگان اسلام در سپاه و ارتش به هلاکت رسیدند و ۴۱۲ نفر از رزمندگان اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، روحشان با سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) محشور شود.

منبع: خبرگزاری بسیج

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    4 0
    منافقین بعدازاین به اپوزوسیون تحریم داروبرای ایران وترورسلطنت طلبهامثل ارتشبدزاهدی رواوردن
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    2 0
    منافقین زیرآبی میرن. رودرو افکارشون رو به همه نمیگن
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    1 0
    منافقین از کفار بدترند لعنت بر همشون چه مرده چه زنده
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    خیلی از منافقین و وهابیها همچنان در ایران مانده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس