کد خبر 1401266
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
هزینه نجومی سپاهان برای خرید جدید خارجی

باشگاه سیدنی اف سی استرالیا از رقم بالای قرارداد بازیکنش با سپاهان رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه سپاهان اصفهان امروز از خرید جدیدش در نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرد و  الویس کامسوبا هافبک سیدنی اف سی استرالیا را جذب کرد.

باشگاه سیدنی اف سی اعلام کرد رقم قرارداد الویس کامسوبا با سپاهان، ۶ برابر رقمی است که او از این تیم دریافت می‌کرده و به همین علت با ترانسفر او موافقت شده است. 

این انتقال همچنان مشروط به الزامات قراردادی است، اما انتظار می‌رود این موارد طی هفته آینده برآورده شوند. ملی پوش بوروندیایی در ابتدای فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه ملحق شد.

این بازیکن ۲۶ ساله یک فصل را در سیدنی اف سی سپری کرد اما اعتراف کرد که این انتقالی است که نمی تواند رد کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    7 2
    ای خدا تو را بحق معصومین خشم و غضبت رو به این نانجیبهایی که اینجور دارن بیت المال ما مردم رو تو فوتبال فاسدشون به آتش میکشن نشون بده . الهی آمین یا رب العالمین
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      2 0
      امین چرا مراج کاری نمیکنن آخه
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      1 0
      پشه و خفاش هر جا بتونه خون بمکه میشینه. فوتبال هم از اونها بدتر. مسئولان میگن فرهنگ سازی ! عدالت اجتماعی ! این مرتیکه با اون ریش و پاپیونش چقدر مفیده ؟! سپاهان باشگاه داخلیه . ببره یا ببازه از یه تیم باشگاهی دیگه اس نه جهانی. حالا مثلا در این اوضاع واجب عینی بود خریده بشه ؟ اگر به درد بخور بود چرا باشگاه اول فروخت ؟ به دلیل تحریم نفت را به چند برابر قیمت ارزانتر میفروشیم به چند برابر گرانتر هر چی لات خارجی میخریم. وقتی وریا غفوری 14 میلیاردی را اونطور تو بوق میکنن که قهرمان ملیه در حالیکه یه فرصت طلب زیاده خواه بیشتر نیست دیگران هم دست ما رو میخونن میشینن سر سفره انقلاب تا سهم نجومیشونو بردارن. استراماچونی ، ویلموتس و این قزمیت محصول نداشتن برنامه مشخص ، بودجه ریزی خائنانه و نبود یک مدیر دلسوز آینده نگر است. اگر به همان اصفهانی ها بگویند شما که میخواهید آب از کوهرنگ بیارید کمی هم به توسعه مناطق محرومش کمک کنید میگویند نداریم ! مگر بیت المال ارث باباتونه همینطوری حیف و میل میکنید ؟ لعنت به همتون
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      0 0
      اقتصاد مقاومتی فقط مال مردم عادی هست .پول این بازیکنها ومربیان خارجی از کجا میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس