کد خبر 1401131
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
گوشی

گوشی آنر X۸ ۵G با اسنپدراگون ۴۸۰ و دوربین سه‌گانه و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی ۲۲/۵ واتی معرفی شد.

به گزارش مشرق، شرکت آنر در اوایل مارچ ۲۰۲۲ میلادی (اسفند ۱۴۰۰ شمسی) از گوشی آنر X۸ ۴G رونمایی کرد. این شرکت با معرفی نسخه‌ی ۵G گوشی Honor X۸ دوباره به صدر اخبار گوشی‌های میان‌رده بازگشته و از نسخه‌ی جدید گوشی خود با نام Honor X۸ ۵G رونمایی کرده است. درحالی‌که هر دو مدل طراحی کاملاً یکسانی دارند، نسخه‌ی ۵G نسبت‌به نسخه‌ی ۴G مشخصات‌فنی ضعیف‌تری دارد.

گوشی Honor X۸ ۵G پنل LCD با اندازه‌ی ۶/۵ اینچ دارد که وضوح تصویر Full HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی ارائه می‌کند. بریدگی بالای نماشگر محل قرارگیری دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در پشت این گوشی دوربین سه‌گانه به‌چشم می‌خورد که حسگر اصلی آن وضوح ۴۸ مگاپیکسلی دارد و توسط دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق همراهی می‌شود.

گوشی آنر X۸ ۵G با اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس +عکس

تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس با همراهی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگی دیگر مشخصات فنی گوشی آنر X۸ ۵G را تشکیل می‌دهند. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI ۴.۲ دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین، باتری درنظر گرفته شده برای این گوشی ظرفیت ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲/۵ واتی را ارائه می‌کند.

حسگر اثر انگشت گوشی آنر X۸ ۵G مانند مدل قبلی با دکمه‌ی قفل یکپارچه شده و ازنظر اتصالات این گوشی با گزینه‌های معمول ازقبیل سیم‌کارت دوگانه، پشتیبانی از ۵G، وای‌فای، بلوتوث ۵.۲، پشتیبانی از NFC و ورودی USB-C و جک ۳/۵ میلی‌متری همراه شده است.

گوشی آنر X۸ ۵G با اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس +عکس

گوشی آنر X۸ ۴G درمقایسه‌با برادر کوچک‌تر خود نمایشگر بزرگ‌تر با اندازه‌ی ۶/۷ اینچی LCD با کیفیت FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد و دوربین جلوی آن نیز وضوح ۱۶ مگاپیکسلی ارائه می‌کند. دوربین اصلی نیز با مجهزشدن به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به‌همراه یک حسگر فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق درمجموع دوربین چهارگانه‌ای دراختیار کاربر قرار می‌دهد. نسخه‌ی ۴G آنر X۸ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰، رم ۶ گیگی و باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲/۵ واتی مجهز شده است و با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI ۴.۲ روانه‌ی بازار می‌شود.

آنر هنوز قیمت گوشی Honor x۸ ۵G را تأیید نکرده است؛ اما می‌دانیم که به‌زودی می‌توان گوشی جدید آنر را در دو رنگ مشکی نیمه‌شب و آبی اقیانوسی خریداری کرد.

منبع:گیزموچاینا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    2 0
    گران است آقا گران
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    این روزها ما : با گوشی عکس می گیریم با دوربین پیاز خورد می کنیم با رنده حرف می زنیم . . .
    • بشار عبدالواحد IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      2 0
      شما اینطوری هستی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس