کد خبر 1401098
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

به گزارش مشرق، یک کاربر توئیتر نوشت:

مشکل بدحجابی رو باید از مبدأ حل کرد!

مشکل بدحجابی رو باید از مبدأ حل کرد!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    38 9
    مشکل رانت و فساد و آقازادگي و مسئول بيسواد و ناکارآمدي و محيط زيست رو بايد از کجا حل کرد؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      30 11
      مشکل احتکار، گران‌فروشی، وطن فروشی، خود تحقیری و...... غربگدایان رو از کجا باید حل کرد؟؟!
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      32 20
      فرمولش بسیار ساده است،اسلام تنها گزینه هست. و هرگز هم گزینه جزء خدا وجود نداشته و نخواهد هم داشت،چرا که فرهنگی دوری از خدا یعنی شهوات،اسراف،کفر و زیاد روی و خرج ها الکی و دروغین و ..
    • RU ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      27 16
      اگر اسلام تنها گزینه است چرا در غرب کافر نه اختلاس هست و نه تورم و نه فقر و بدبختی در این حد زیاد ‌؟
    • NL ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      17 0
      پشت همه واردات اقازاده ها هستند. همانگونه که پشت فیلتر شکن ها هم همین ها هستند
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      9 8
      اتفاقا اختلاس زیادتره که جنبش ۹۹ درصدی وال استریت رو در نطفه خفه کردن
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      12 11
      خطاب به ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ چی میگی؟ تو غرب نیست؟!!! کافیه بری کمی تحقیق کنی که بیشترین اختلاس، دزدی، غارت و فساد اقتصادی و ... برای کدام کشورها است یکیش همین پسر بایدن و حتی خود ترامپ
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      15 5
      اگر در غرب اختلاس نیست چطور نود درصد ثروت در دست اقلیت ده درصدی است؟!!!!!
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      11 1
      اگه در غرب نیست پس امثال شما غربگرا های دزدمثل خاوری به چه امید پناهی اینجا میدزدین
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      4 0
      تو عبدی نیستی با دلار جهانگیری موافق با مالیلت بر عایدی مخالف
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      6 0
      غربگرایی و غربگدایی حل بشه نصف بیشتر راه رو رفتیم گوش به فرمانهای هالویی که فقط حرف اربابهای غربیشان را قبول دارند
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      3 2
      شما که ظاهرا همه چیز رو میدونید بفرمایید. چرا هر وقت حرف از حجاب میشه یاد رانت و فساد و اختلاس می افتید؟؟؟
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    23 7
    اینگه ذهن مردم را بخواهند از گرانی ها به حجاب پراکنده کنند زرنگی نیست . پلیدی است . لعنت به نفس که انسان را بی حیا میکند .
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      13 14
      گرانی برای چی به وجود میاد؟! وقتی فرهنگی خوش گذرونی پیش میاد! قدیم طرف می رفت،میخرید چون نیازش بود! اما الان میره میخره، چون برای خوش گذرونی بعضا نیازشون! هرچقدر این رابطه نیاز جاش رو به خوش گذرون تعویض کنه،کمبود در جامعه بیشتر حس میشه! مثلا طرف چه نیازی داره سال 10 تا 20 مدل لباس بخره! خوب یکی دوجفت لباس بخره،تا زمانی که خراب و .. بشه،بعدش بره سراغ بعدی! چرا مجموعه از عطر بخره! یکی یا دوتا داشته باشه،بزار برای بد! .. زمان قدیم،یک اسباب بازی میخرید،بعدش به فرزند بعدی که به دنیا اومده میداد! یک هندونه میگرفتن برای کل هفته، تا هفته بعد یا .. الان کلی هندوانه میگیرن،برای هر نفر! یا فاجعه انجاست! که طرف میره،برای سگ و گربه پول خرج میکنه! و خیلی مسائل شبیه به اون! این همه باعث رانت فساد و بی بندباری میشه! هرچقدر هم پول بیشتر ریخته بشه در کشور، با ضریب بالا خرج بیشتر خوش گذرونی و اسراف میشه.
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      18 2
      10:17 اره من ‌دیروز رفتم برا تفریح دو کیلو پیاز و دو کیلو سیب زمینی و یک‌کیلو تخم مرغ و روغن خریدم با چندتا قلم دیگه شده ۵۰۰ هزار تومن!! به هیچ کدومش هم هیچ نیازی نداشتم همینجور تفریحی خریدم! آخه ما آب میخوریم!!!
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      6 9
      شما حواست جمع گرونی ها باشه داداش ولی خدا وکیلی کی بحث حجاب رو راه انداخت؟؟ این کمپین مسخره با گشت ارشاد مخالفم رو کی راه انداخت و کیا حمایت کردند؟؟ کمپین حجاب بی حجاب رو کی راه انداخت؟ کی آموزش میده به چند تا زن که کشف حجاب کنند و وحشی بازی دربیارن؟؟ کدومش رو جمهوری اسلامی انجام داه؟؟؟ یکم انصاف هم خوبه.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      3 2
      درود بر شما ای هموطن.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    9 7
    مبدا صرفا اینجا نیست،الان برخی در کوچه و خیابان اقدام به کشف حجاب میکن. و دختران فی مابین 20 تا 12 .. ! ظاهرا کسی هم نیست بهشون تذکر بده!
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      6 10
      راهکار شما چیه؟ هر کوچه یک‌ مامور؟ وقتی میگیم باید فرهنگ حجاب گسترش پیدا بکنه و با مبدا مشکل برخود بشه یعنی همین. گشت ارشاد چقدر مگه نیرو داره و میتونه پوشش بده؟
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    6 7
    باید از جشنواره های سینمایی و جشنواره فیلم فجر شروع کرد
  • ابراهیم IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    10 14
    تنها راه حل مشکل بد حجابی بی حجابی وشل حجابی براهمیشه ودر عین حال کم هزینه ترین ان تراشیدن سر این قبیل خانم های هنجار شکن میباشد. امر به معروف ونهی از منکر وکار فرهنگی برای این این معضل جوابگو نیست. تهاجم را باید با تهاجم داد.
    • RU ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      12 7
      وحشی گری کنی جواب آن را هم می‌بینی.این گزینه احمقانه ترین گزینه است .باید راه حل عاقلانه نمود داشته باشد .وگرنه چه فرقی بین تو و داعش است .
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      12 3
      حتما بعدش هم میخوای بفرستیشون اردوگاه کار اجباری این جانی های قاتل آدم کش رو!!!! یکی از آفت های دینداری تعصب هست جهل و تعصب باعث میشه عده ای اینجور احکامی نورانی و نجات بخش مثل احکام اسلامی رو تغییر ماهیت بدن و‌ به جای اصلاح جامعه برای تسویه حساب قبیله ای ازش استفاده کنن!
  • نیما IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    8 12
    برای مثال الان پزشک ها بخصوص دندانپزشک ها بسیار کشف حجاب دارن و تو اینستا تصاویر خودشون رو نشر میدن، وظیف علوم پزشکی هستش که با اینا جدی برخرود کنه
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    19 1
    خودشون انواع لباس و پوشاک مستهجن وارد می کنن و خودشون میگن بدحجابی داریم
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      19 0
      باشه بشین تا برخورد کنن. میگن صفحه شخصیشه به کسب ربطی نداره
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    3 2
    بی حجابی ضد باور و شعور و دین و مذهب و اعتقادات متحجر است. اگر انرا هم بگیرند. متحجر چه دارد که از ان دفاع نماید. چون دزد و فاسد و نادانی بیش نیست
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      0 1
      تبریک میگم. قیاس به نفس شما فوق العادس!
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      0 1
      درک و شعورت در حد همون خزعبلاتیه که بیرون ریختی . راحت باش
  • بیسیمچی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 7
    حجاب از مبانی تفکر ما و از مهمات اندیشه شیعه است. اما بصیرت یعنی اینکه میان مهم و اهم تشخیص داده شود. عدالت از اصول دین ماست و قطعا اگر قرار بر این باشد که در جامعه ی امروز اولویتی وجود داشته باشد اولویت عدالت خواهی است. اصولا بی عدالتی بویژه در حوزه های اجتماعی و اقتصادی خود عامل فقر و بی عفتی و مفاسد دیگر است. مسئول عزیز خواهشا با دین و حقایق و بدیهیات عقلی بازی نکنید. عدالت را که اجرا و مستقر کردید اونوقت اگر بی حجاب که نه، حتی بد حجابی هم در جامعه یافتید من هم در برخورد با او در کنار شما خواهم بود
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      5 1
      پس چرا شمال شهری های تهران که در ناز و نعمت آقازادگی هستن انقدر بی حجابن و پارتی های مختلط برگزار میکنن؟
  • DE ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 1
    آره از مبدا حل کن. والسلام !
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    5 6
    چند سال قبل، مرحوم جمال عبدالناصر رئیس جمهور فقید و محبوب مصر هم با گروه جماعت اخوان المسلمین در رابطه با حجاب اجباری درگیری داشت، و در آخر هم با وجود تندروی های این گروه، قوانین مربوط به پوشش اجباری در مصر لغو شدند. دولت ها و حکومت ها حق دخالت در امور پوشش و لباس مردم را ندارند. خود قوانین دینی هم مخالف اجبار هستند (لا اِکْراهَ فِی الدّین) امر پوشش و حجاب به تصمیم خود فرد مربوط می شود، نه اینکه جماعتی خاص به نام قانون و مذهب بخواهند قوانین خود را اجبار کنند.
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      13 3
      آقای کارتر هم اسلام شناس شده جلبک 1400 ساله علما روی این عبارت قرآن کار میکنن تو با یه جمله حلش کردی؟ اگر معنیش اینه چرا حکم مرتد فطری اعدامه؟
    • محمد IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      1 0
      تموم شد بیا پایین بچه از کی تا حالا جمال عبدالناصر شده مردمی و محبوب این یارو فقط به دلیل حمایت غرب سرکار موند و مثل سادات برای غرب نوکری کرد اون اسلامی تو میگی با حجاب مخالفه اسلام آمریکایی است که با همجنسگرا هم مشکل نداره خود خدا میگه کسانی که به دستور و حکم من عمل نکنن کافرن _مائده44
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 3
    همه چیز ما به ارامش در سفره باز خواهد گشت اگر خانواده ها ارامشی در معیشت و مسکن و اموزش داشته باشند همه امور سر وسامان خواهد گرفت شاید ندانید چه استرسی در خانواده ها حاکم شده است
  • برات خان IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    2 3
    فعلا با طوفان دشمن داخلی و خارجی علیه حجاب و آن هم در اوج دستاوردهای بی سابقه کشور، به نظر نمی رسد حجاب اجباری باشد چون در جامعه ای که بی حجابی مد روز است حد اقل در تهران؛ به نظر می رسد که بی حجابی اجباری است!!!!. بر مظلومیت اسلام باید گریست و باید گفت: انا لله و انا الیه راجعون
  • حیدری IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 1
    چرا خیال می کنید مبدا بی حجابی از بی قانونی از اختلاس ازرشوه میاد شما اول بیایید مشگل بیکاری و تورم و مسکن و گرانی رو حل کنید بعدا برید سراغ بی‌حجابی اول به جوان‌ها یه خدمتی بکنید بعدش از اونها توقع داشته باشید
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      1 0
      قانون حجاب خدمت به جامعه ست. هیچ قانونی تا بحال با شرط و شروط اجرا نشده که این یکی بشه. هر چیزی جای خودش لازمه. این حق کل جامعه است نه حق یک عده که حتما باید چیزی بگیرند تا قانون رو اجرا کنند
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      0 0
      فعلا که هر چی مرفه تر بی حجاب تر
  • عبدالله IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    4 0
    مبدأ ، نان مردم است. اگر می خواهید مشکل اختلاس ، رشوه ، بی حجابی ، بی عفتی ، شرابخواری ، قماربازی ، فسق و فجور و ... حل شود ، نان مردم را اصلاح کنید. لقمه حرام ، علّت العلل همه این مشکلات است.
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      0 0
      نان مردم که حتما باید اصلاح بشه. ولی نمی‌شه برخورد با انواع تخلفات و جرائم را رها کرد چونکه ناشی از نان اشکال‌دار بوده
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      0 0
      آره جانه خودت یارو نان دونه ای دو هزار تومن نداره بخوره جاش مشروب شیشه ای فلان تومن میخره سر میکشه کم چرت بگید تو رو خدا هر چی رفاه بیشتره دشمنی با دین بیشتره اصلا مشکل اصلی همین لقمه حرامه که زیادی میخورن
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    موافقم
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    مبدا خانواده است
    • حق بین IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 0
      بله و جامعه و اجتماع بزرگترین خانواده است. رعایت احکام اجتماعی از نان شب واجب تر است.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    2 0
    تا صنعت پوشاک و واردات البسه اصلاح نشه بی‌حجابی درمان نمیشه!
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    مثل فقر و اشتغال و بیکاری که از مبدا مشکلشون حل شد حجاب هم قابل حل هستش
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    2 0
    برهنگی فرهنگی و فرهنگ برهنگی ره آورد غرب چرکی و منحرف است.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    دروازه استعمار و استثمار و استحمار ملت ها با برهنگی باز می شود.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    فساد مالی ، حرام خواری، ربای بانکی و فردی و فساد اداری و رشوه محصولی جز تمرد از دستورات الهی ندارد.
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    خداوند به پوشش و عفت و حیا فرمان می دهد و شیطان به برهنگی و بی عفتی و بی حیایی..... تفاوت در تعبد الهی و شیطانی است.
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    0 0
    هر آنچه غیر خدا خواهی شکست توست ......
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    متاسفانه درایران حجاب اختیاری شده مرحله بعد پوشش هست یه عده ای مخان پو شش را هم اختیاری کنن در کدوم کشور پوشش اختیاریه کاش اونایی که میگن حجاب امر ی اعتقادیه بگن عبور از چراغ قرمز هم هر کی طبق اعتقاد خودش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس