کد خبر 1401094
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
سومین پیشنهاد باشگاه پرافتخار جهان برای انتقال مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی انتخاب اول برای جایگزینی فوق ستاره فوتبال

ستاره ایرانی بعد از درخشش در پورتو پیشنهادهای مختلفی از تیم‌های اروپایی در جیب دارد ولی او هنوز دو سال دیگر با پورتو قرارداد دارد و به همین دلیل مقصد آینده‌اش باید با هماهنگی باشگاه پرتغالی مشخص شود.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی فصلی رؤیایی را با پورتو سپری کرد و به‌عنوان مؤثرترین بازیکن تیمش انتخاب شد. او همچنین از سوی رسانه‌های پرتغال به‌عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ پرتغال انتخاب شد. ستاره ایرانی بعد از درخشش در پورتو پیشنهادهای مختلفی از تیم‌های اروپایی در جیب دارد ولی او هنوز دو سال دیگر با پورتو قرارداد دارد و به همین دلیل مقصد آینده‌اش باید با هماهنگی باشگاه پرتغالی مشخص شود. طارمی که این روزها به‌دلیل اظهاراتش در خصوص تیم ملی در کانون توجه قرار گرفته است، دو فصل فوق‌العاده را در پورتو سپری کرد و مدت‌هاست که مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته است.

پیشنهاد رسمی فنرباغچه

چندی پیش بود که بحث علاقه باشگاه فنرباغچه به مهدی طارمی در رسانه‌ها مطرح شد. روزنامه‌های ترکیه با آب و تاب به این موضوع واکنش نشان دادند اما رئیس باشگاه پورتو صراحتاً اعلام کرد که هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه ترک به آنها ارائه نشده است.

حالا یک بار دیگر بحث پیرامون علاقه این تیم به مهدی طارمی مطرح شده است. مراد آشیک عضو هیأت رئیسه باشگاه فنرباغچه ترکیه در یک کنفرانس خبری چند پیشنهاد برای پیشرفت تیم در فصل جدید سوپرلیگ ترکیه ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

تلاش بزرگان ترکیه برای شکار ستارگان ایرانی

در همین رابطه این عضو هیأت رئیسه باشگاه فنرباغچه در بخشی از این مصاحبه تفصیلی خود یک پیشنهاد ویژه برای ارتقای قدرت خط حمله این تیم داد و گفت: «مهدی طارمی ستاره ایرانی کاندیدای جدید من برای تقویت خط حمله فنرباغچه است. او در پورتو قوی بازی می‌کند و یک مهاجم خوب است و می‌تواند زوجی جالب با ژائو پدرو در خط حمله فنرباغچه باشد.»

 پیشنهاد فنرباغچه در شرایطی مطرح شده که در ترکیه می‌گویند این باشگاه توان پرداخت مبلغ رضایتنامه مهاجم تیم ملی ایران را ندارد و به همین دلیل درخواست آنها یا قرضی خواهد بود و یا به سرانجام نخواهد رسید.

طارمی مثل قلی‌زاده

طی روزها و هفته‌های اخیر چند بازیکن ایرانی مورد توجه تیم‌های مطرح ترکیه قرار گرفته‌اند. بعد از علی قلی‌زاده که صحبت از پیشنهاد دو میلیون یورویی بشیکتاش برای جذب او وجود دارد، حالا طارمی هم در سال جام جهانی مورد توجه فنرباغچه قرار گرفته. اینکه دلیل توجه باشگاه‌های مطرح ترکیه به ستاره‌های ایرانی چیست، می‌تواند سوژه جذاب و مهمی باشد.

 
میلان همچنان پیگیر طارمی

از فروردین امسال تا امروز باشگاه میلان پیگیر جذب مهدی طارمی است. بخصوص از وقتی بحث سن و سال بالای خط حمله میلان شامل اولیویه ژیرو و زلاتان ابراهیموویچ مطرح شده، نام طارمی ۳۰ ساله به میان آمده اما هر بار پورتو مانع نهایی شدن این انتقال جذاب شده است. میلان سومین پیشنهاد خود را برای شکار طارمی به باشگاه پورتو فرستاد اما باز هم توسط باشگاه پرتغالی رد شد.
پورتو زیر ۲۰ میلیون یورو نمی‌خواهد و میلان هم در این شرایط به عددی بسیار کمتر از این فکر می‌کند. ضمن اینکه انتقال قرضی هم در دستور کار روسونری قرار دارد اما بعید است پورتو تن به این موضوع بدهد.
 
طارمی در اردوگاه پورتو

با اینکه در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد آینده مهاجم بوشهری پورتو منتشر شده اما طارمی در اردوگاه پورتو حضور دارد و تمام تمرکز خود را روی موفقیت همراه این تیم گذاشته. البته او نیم نگاهی هم به پیشنهادهایی که به دست خودش و یا باشگاه پورتو می‌رسد، دارد تا شاید بتواند یکی از آنها را به‌عنوان مقصد آینده خود انتخاب کند.
 او تا سال ۲۰۲۴ بازیکن پورتو است و این باشگاه حتی سال بعد هم می‌تواند مهاجم ایرانی خود را بفروشد و از این راه به سود برسد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس