تیراندازی غافلگیرانه به پلیس آمریکا/ ۲ افسر کشته و زخمی شدند

پلیس آمریکا از تیراندازی روز جمعه در یک پارک ایالتی در شرق آیووا و کشته شدن سه نفر و خودکشی ضارب خبر داد.

به گزارش مشرق، پلیس آمریکا اعلام کرد که در تیراندازی صبح جمعه در یک پارک ایالتی در شرق آیووا، سه نفر کشته شدند و فرد مسلح نیز خودکشی کرد.

در این باره، مایک کرابول مامور ویژه اداره تحقیقات جنایی ایالت آیووا در بیانیه‌ای گفت که پلیس به گزارش‌های تیراندازی در پارک قبل از ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت محلی پاسخ داد.

مامور ویژه اداره تحقیقات جنایی ایالت آیووا به نحوه کشته شدن این سه نفر و هویت آنها هیچ اشاره‌ای نکرده است.

آمریکا از لحاظ میزان وقوع تیراندازی‌های مرگبار رتبه اول را میان کشورهای دنیا به خود اختصاص داده است که این موضوع علاوه بر آزادی حمل سلاح، در برخی عوامل فرهنگی ریشه دارد.

در حالی که حوادث و تیراندازی های مرگبار در آمریکا همیشه رخ می‌دهد و بسیاری از شهروندان این کشور و دموکرات ها خواستار اصلاح قانون حمل سلاح و کنترل سلاح هستند، انجمن ملی سلاح آمریکا، درنشست سالانه خود در تگزاس، ضمن رد پیشنهاد کنترل سلاح در این کشور، حمل اسلحه را یک حق انسانی اولیه عنوان کرد.

طبق آمارهای روزنامه گاردین،  شهروندان آمریکا ۴.۴ درصد از شهروندان کل دنیا را تشکیل می‌دهند، اما مالکیت ۴۲ درصد از کل سلاح‌های غیرنظامی دنیا را در اختیار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    آقا این امریکاییها خداییش خیلی خنگن، طرف یه خشاب خالی میکنه همش سه نفرو میزنه !!! آقا یکم تمرین ، یکم دقت ، این چه وضعیه ؟؟!!!خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس