اسکوچیچ در بن بست قرار گرفته/فدراسیون فوتبال باید پشت سرمربی باشد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازگشت دوباره اسکوچیچ به این مربی ضربه زد، گفت: او در مقابل معترضان در بن بست قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، مهدی فنونی زاده در خصوص وضعیت تیم ملی ایران گفت: متأسفانه فوتبال ما مدتی است بی در و پیکر شده. فدراسیون بدون رئیس به کار خود ادامه می‌دهد و همین اتفاقات باعث می‌شود شاهد روزهای بدی در فوتبالمان باشیم.

وی ادامه داد: اسکوچیچ را برکنار کردند به امید اینکه مربی بهتری جانشین او شود اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و دوباره سرمربی معزول را به تیم ملی بازگرداندند و حالا شرایط برای اسکوچیچ سخت‌تر شده است.

کارشناس فوتبال در ادامه گفت: لازم است در این روزهای حساس مدیریت قوی در فوتبال ما حاکم شود. قبل از اینکه اسکوچیچ از کار برکنار شود تعدادی از بازیکنان نمی‌خواستند او سرمربی تیم ملی بماند و نسبت به عملکرد او معترض بودند. حالا او بازگشته و باید ببینیم با معترضان چگونه برخورد می‌کند. آیا آنقدر قدرت دارد که آنها را کنار بگذارد یا نه، مجبور است با آنها کنار بیاید. سرمربی تیم ملی در مقابل معترضان در یک بن بست قرار گرفته و نمی‌داند با آنها چه باید بکند.

بیشتر بخوانید:

یک اتفاق فوق العاده کم سابقه/ ۴ بازیکن بدون تیم روی دست تیم ملی ایران!

وی در مورد تغییر در تیم ملی و اینکه چه راهکاری وجود دارد تا تیم ملی بتواند در جام جهانی موفق باشد، گفت: به نظر من فوتبال ملی کشورمان به یک خرد جمعی نیاز دارد. فدراسیون فوتبال باید با قدرت در کنار سرمربی بماند. اگر چنین اتفاقی نیفتاد کار برای اسکوچیچ هر روز سخت و سخت‌تر خواهد شد و با توجه به اینکه او کلاً مدیریت قوی ندارد به طور حتم هم اسکوچیچ و هم فوتبال ما ضربه شدیدی خواهند خورد بنابراین بهتر است دو ایرانی باتجربه به عنوان دستیار کنار او باشند تا آنها بتوانند شرایط را برای اسکوچیچ تغییر دهند.

فنونی زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که چه کسی شایستگی ریاست فدراسیون فوتبال را دارد، گفت: فدراسیون فوتبال ما نیاز به فردی دارد که مدیریت قوی و آگاهی از فوتبال داشته باشد. کسی که بتواند در کنار شناخت از فوتبال، با یک مدیریت قوی و داشتن همکاران شناخته شده در فوتبال وضعیت را از این شرایط بحرانی خارج کرده و آرامش را به فوتبال بازگرداند. فوتبال ما روزهای سختی را سپری می‌کند و همه باید امیدوار باشیم که تا قبل از جام جهانی شرایط تغییر پیدا کرده و تیم ملی کشورمان بتواند در جام جهانی موفق باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 0
    مهم نیست براش چون می دونه فقط تا پایان جام جهانی سرمربی است . هدفش هم از اول نشستن رو نیمکت تو جام جهانی بود . ترس از بازی با تیم‌های بزرگ داشت کار دستش می داد که بخت و اقبال به یاریش اومد و فدراسیون نشینان افتادن به جون هم . شانس فقط اسکوچیچ
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    بودن این بازیکنا تو تیم ملی از سم بدتره...با اسکوچیچ یا بدون اسکوچیچ...اینا همون بازیکنای دوزاری هستن که زمان کیروش اون افتضاح رو جلوی ژاپن بوجود آوردن و پشت سر هم به عراق و سوریه و لبنان میباختن و تو مقدماتی جام جهانی هم با دو باخت پشت سر هم به بحرین و عراق تا مرز حذف شدن رفتن و بعد از اینکه اسکوچیچ از تو آشغال و لجن بیرونشون کشید،بیظرفیتا از خودبیخود شدن و شروع به لگدپرونی کردن...البته از فوتبالیست جماعت بیشتر از این هم نباید انتظار داشت...مگه قبلیای گنده تر از اینا،ایویچ و بلاژویچ رو ضایع نکرده بودن؟...هموناشون حالا که به عقل رسیده اند از کارهای اونوقتاشون پشیمون شده اند و تو مصاحبه های فعلیشون جوری وانمود میکنن که جزء باند نبوده اند و بقیه اعضای تیم سرمربی رو ضایع کرده اند...چقدر این تیپ دهداریه،مایلی کهن ها،ایویچها،استانکوها و بلاژویچها رو ضایع کردند با همین چند دستگیها و باندبازیها تو تیم ملی...چوبشو کی خورد جز تیم ملی و خودشون و سرمربیهایی که ضایعشون کردن و خیلی از اون سرمربیها که اتفاقا آدمای بزرگ و باارزشی هم بودند از خجالت و افسردگی دقمرگ شدند...شاید اون فوتبالیستا پیش خودشون فکر کنن که پول به جیب زده اند و بقیه رو ضایع کرده اند ولی اینهم از نفهمیشونه...اگر اون مسخره بازیها رو نکرده بودن،الان سرپیری که عاقلتر شده اند،احساس عذاب وجدان نداشتن و حتی زمان خودشون هم ممکن بود زندگی حرفه ای بهتری پیدا میکردند...همین بیظرفیتی فوتبالیستای ماست که باعث شده تیم ملی ایران هیچوقت نتونه ت دنیا حرفی برای گفتن داشته باشه برخلاف کشتی یا وزنه برداری یا رشته های دیگه که ورزشکاراشون باظرفیت تر بوده و مرام بیشتری داشته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس