کد خبر 1400141
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰

به گزارش مشرق، کانال روزمرّگی های یک محیط‌بان فیلمی از گرگ مادر به همراه توله هایش به اشتراک گذاشت.
حدود چند ساعت زیر نظر گرفتن توله گرگ ها مادرشون برای غذا دادن بهشون سر میرسه که واقعا تغذیه شدن توله ها بینظیره

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • FR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    13 32
    گرگ از سگ بدتره . توله های زیبا ! کجای گرگ زیباست ؟ همینها را میگید بهانه دست سگ پرستها میدید. الهه زیبایی هم باشد جاش در همون کوه و صحراست. همیشه گرگ به گله و چوپان حمله میکند. گرگ مانند یوزپلنگ نیست. بیشتر به کفتار شبیه است.
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      3 0
      سگ پرست های ابله کاری کردن که گله سگ ها در طبیعت بلای جان حیوانات وحشی ایران بشن .. تا چند سال آینده هیچ حیوان وحشی در کشور وجود نخواهد داشت و فقط سگ ها باقی میمانند.
    • امین ک IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      4 2
      در پاسخ به 02 : 21 مورخ 29 تیر : بنده نه تیشرت پوشم و نه خالکوبی دارم نماد های عقرب خوانندگان رپ راک پانک را هم ندارم بنده معلمی باز نشسته با اعتقادات مذهبی هستم جنگ ایران عراق را هم درک کردم طرف دار گرگ و سگ هم نیستم نوشته بودی که گرگ آفت است گفتم گرگ آفریده خداوند حکیم است یعنی خدا کار عبث و بیهوده نمی کند گرگ بخشی از اکو سیستم طبیعت است این انسان است که در چرخه طبیعت دخالت دارد و وارد حریم بعضی حیوانات شده برو نظر چند کارشناس متخصص را در مورد گرگ بپرس با پرچم فرانسه پست می گذاری و از آبادان و جبهه و جنگ می نویسی این قدر ترسو هستی که از نوشتن یک اسم الکی در این فضای بی حساب و کتاب هم هراس داری.حقوق می گیری که اینا را بنویسی و در فضای مجازی از آب گل آلود به نفع اربابانت ماهی بگیری.
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      1 1
      پاسخ 22:44 = آفت را من ننوشتم. پاسخ های متعدد را یکجا دادم. اینکه معلم هستی فقط یک ادعاست ولی آنچه ذکر شد در شهر عیان است. معلم با سواد ! لزومی ندارد خارج باشی تا پرچمش بیفتد. فیلتر شکن روشن باشد هم میافتد. برای کسب اخبار از خبرگزاریهای متعدد چاره ای جز این کار نیست. شما که ترسو نیستی چرا نام کامل خودت را ننوشتی ؟ امین ک ! کد ملی ات را هم بده تا بررسی کنیم چقدر مذهبی هستی ؟! جنگ را چگونه درک کردی ؟! در تلویزیون تماشا کردی یا خط مقدم زیر بارانی از ترکش ها بودی ؟ کاملا واضح است به بهانه طبیعت بازار گرمی برای سگ میکنی . متن را درست بخوان بفهمی. حتی نتوانستی پاسخ مستدل به یکی از موارد مطرح شده را بدهی. با هوچیگری مثل بی حجابها به جایی نمیرسی. به معلمان متجاوز کودکان مثل ماجرای فردوس میگویند گرگ صفت ! چه شاغل چه بازنشسته !
  • FR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    21 27
    گرگ استفراغ میکند تا شکارش را بریزد جلوی توله ها. کجایش زیباست ؟ شیر ، ببر ، پلنگ ، یوزپلنگ این کار را نمیکنند. گرگ موش شکار نمیکند که به نفع طبیعت باشد. شکارش گوسفند و آهو است. محیط بان به جای شعر بافی برود جلوتر آنوقت ببیند همین درنده زیبا ! چطور یک لقمه اش میکند. سنجاب ها با پنهان کردن دانه بلوط زیر خاک باعث رشد بلوط ها میشوند. گرگ سنجاب ها را میخورد. سنجاب یا گرگ کدامشان زیباست و به درد طبیعت میخورد ؟ احتمالا این محیط بان سگ باز تشریف دارند، متاسفانه !
    • آریا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      19 4
      آدم وحشت می کند از این همه نادانی !!! شکارچیان و دامداران در پارک ملی یلو استون تمام گرگ ها را از بین بردند ، بعد از یک دوره ده ساله متوجه شدند تمام علفزار ها و حتی برکه های طبیعی در این پارک نابود شد ، چرا ؟ چون با شکار نشدن گوزن و زیاد شدنشان تمام علفهای سبز و نهالهای درختان بوسیله گوزن ها خورده شد و توازن طبیعت به هم خورد تا جایی که مجبور شدند یک گله ده قلاده گرگ را در پارک رها کنند و پارک بعد از چند سال دوباره به تعادل رسید ، گرگ جزو زنجیره طبیعت است و در طبیعت هیچ موجودی بی دلیل به تکامل نمی رسد و وجودش لازم است
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      11 1
      مطمئن باش ما اگه به محيط اونا تجاوز نکنيم اونا هيچ کاري با ما ندارن، ما انسانها هستيم که باعث تخريب ميشيم با دست درازي به طبيعت ، ميريم داخل محيط اونها و باعث حمله اونها به خودمون ميشيم،و اينم بگه طبيعت هيچ احتياجي به ما نداره ماييم که به طبيعت نياز داريم پس مواظبش باش
    • FR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      1 4
      آریا 9:18 ، امین ک 10:01 = ایران اکثر قسمت هایش بیابان است . پارک یلو استون نیست. در همان آمریکا کسی اژدهای کمودو بیاورد بیندازد جان مردم به جرم جنون میفرستند تیمارستان. گاز سگ و گرگ فرقی با آرواره های کوسه ندارد. اگر قرار است تعادل در طبیعت باشد چرا همان تعداد اندک جانوران گیر یوزپلنگ نیاید تا نسلش منقرض نشود. آنقدر علف کم است که آهو ها زباله خواری رو آورده اند. چرا همیشه دلسوز درندگان مشابه سگ هستید نه علف خواران بی آزار زیبا ؟ تیشرت ها و خالکوبی هایتان معرف شخصیت تان است. نماد های عقرب خوانندگان رپ راک پانک ! گیتار برقی ! در نخلستان های اطراف آبادان گرازها هستند. گرگ ندارد. چطور بعد هزاران سال جمعیت شان زیاد نشده ؟ حتما باید سگ و گرگ باشند تا تعادل طبیعت بهم نخورد ؟ در زمان جنگ بخصوص دو عملیات بزرگ والفجر 8 و کربلا 5 حجم آتش سنگین کل منطقه را به جهنم تبدیل کرد. ولی هنوز گرازها هستند . ما به محیط اونها تجاوز نکردیم اونها هستند که به محیط زندگی ما تجاوز میکنند. سگ های آپارتمانی با نجاساتشان و صداهایشان متجاوزند. در پارک چاه دهان باز کرد دادستان حکم بازداشت شهردار و پیمانکار داد ولی انبوه اراذلی که سگ هایشان دائم امنیت را از مردم سلب کرده اند آزادند. پرنده هایی مثل عقاب شاهین لاشخور کرکس بهتر از گرگ تعادل را در طبیعت حفظ میکنند. روباه خاکستری زیاد شده که مانند سگ ها در پارک و خیابان خطری برای مردم هستند.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    11 32
    گرگها را باید کشت آفت هستند. مردم نمیتوانند گوشت بخورند گران شده است
    • امین ک IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      11 1
      خیلی نادانی کمی در مورد گرگ تحقیق اینترنتی کن و این طوری در مورد مخلوق خدا صحبت نکن آفت تو هستی بسیاری از حیوانات از خیلی انسان ها وجودشان با ارزش تر است خداوند متعال هیچ جانداری را بی علت خلق نکرده است
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      11 0
      بي سوادي و حماقت امثال توعه که باعث شده امروز طبيعت به اين روزبيافته، تو نميفهمي که با از بين رفتن طبيعت خودمون هم از بين ميريم
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    21 0
    چه صحنه زیبایی. هیچ خلقت خدا بی حکمت نیست. گرگ ها یکی از عوامل مهم متوازن سازی اکوسیستم طبیعت هستند.
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    10 0
    تا چند وقت ديگه شکارچي ها نسل همه حيوانات رو منقرض ميکنن جالبه سازمان محيط زيست هم شده تماشاچي
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    6 2
    چقدر قشنگه اما فقط از دور، اصلا دوست ندارم یکی از توله ها یا بزرگ ترشونو از نزدیک یا تو محل زندگیم ببینم
  • منصور IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    10 0
    همه مخلوقات خداوند متعال در طبیعت و جای خود زیبا هستند این ماییم که به آنها ظلم و از طبیعت شان دور میکنیم. و انتظار داریم حیوان وحشی خوی اهلی نشان دهد وگرنه بد است. پس هر چیز در جای خود زیباست.
  • US ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 2
    جلسه شورای همکاری درکنار بایدن .
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    1 0
    گوسفندان تصور میکنند گرگ دشمن اصلی انهاست ولی نمیدانند که همین چوپان مهربان با ظاهر موجه سر همه را خواهد برید
    • امین ک IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      3 1
      اتفاقا" گوسفند هم به سرنوشت و موقعیت و فایده خود بصیرت کامل دارد می داند که برای چه خلق شده از کجا آمده و برای چه آمده و به کجا خواهد رفت.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    2 0
    متاسفانه افزایش سگ های ولگرد خطر جدی برای حیوانات وحشی ایجاد کرده
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 2
    کجاش زیباست
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
    0 0
    خیلی ها مثل چوپان به ظاهر موجه و صالح و مهربان در برابر گوسفند هستند ولی سر همه گوسفندها را میبرند ولی گرگ را دشمن اصلی مطرح میکنند و مثل شرایط برخی کشورهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس