وحیدی

وزیر کشور در رابطه با تاثیر شیوع مجدد کرونا بر برگزاری مراسم پیاده روی اربعین گفت: فعلاً اساس و بنای ما این است که ان شاءالله اربعین با همان آزادی‌های عمل پیش‌بینی شده انجام شود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با شیوع دوباره کرونا و احتمال تأثیر آن روی برگزاری مراسم پیاده روی اربعین و یا بازگشت به احتمال اعمال مجدد محدودیت‌ها، گفت: ما امیدوار هستیم چنین نشود و با مراعات‌هایی که صورت می‌گیرد نیاز به وضع محدودیت‌های جدید نباشد.

وی افزود: فعلاً اساس و بنای ما این است که ان شاءالله اربعین با همان آزادی‌های عمل پیش‌بینی شده انجام شود و اگر احیاناً مسائل جدیدی پیدا شد، ستاد ملی کرونا باید تصمیم گیری کند که امیدوار هستیم چنین نیازی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعزام زائران اربعین

وزیر کشور در رابطه با اینکه آیا وزرات کشور در حوزه افزایش قیمت‌ها گزارش جدیدی از تخلفات را در دستور کار خود داشته است؟ تصریح کرد: یکی از کارهایی که مرتب در وزارت کشور پیگیری می‌شود ارزیابی قیمت‌ها است که به اطلاع مسئولین ذی ربط رسیده می‌شود.

وحیدی اضافه کرد: البته مسئول برخورد با این تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی است و میدان داران اصلی این امر وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت هستند و ما نیز از حیث وظایف قانونی خود، در وزارت کشور قیمت‌ها و اشکالات در این حوزه را جمع آوری می‌کنیم و به مسئولین ذی ربط منتقل می‌کنیم.

وی در رابطه با اینکه درباره ابقاء یا تغییر چند درصد از استانداران و فرمانداران کشور تصمیم گیری شده است؟ خاطرنشان کرد: تقریباً بیش از ۹۰ درصد فرمانداری‌ها تعیین تکلیف شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس