رفیعی: در تیم ملی دودستگی‌ نیست/ تمرینات پرسپولیس خوب است اما هنوز کار داریم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما برای رسیدن به شرایط خوب هنوز خیلی کار داریم.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی پیش از تمرین امروز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط حال حاضر تمرینات سرخپوشان، اظهار داشت: در حال حاضر حدود دو هفته‌ای هست که کار را شروع کردیم و در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تمرینات با کیفیتی انجام دادیم و همه بازیکنان و کادر فنی از روند تمرینات راضی هستند. همانطور که گفتم شروع ما خیلی خوب بوده است، اما هنوز خیلی کار داریم.

وی در مورد تغییرات در کادر فنی افزود : مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز ما خارجی و جدید هستند. از طرفی دروازه‌بان‌های ما با لذت با مربی جدید کار می‌کنند. علیرضا بیرانوند هم خیلی تعریف می‌کرد، کار با مربی بدنساز جدید هم خیلی خوب است.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درخصوص بحث دودستگی بازیکنان در تیم ملی و همچنین حواشی اخیر پیرامون برکناری و ابقای دراگان اسکوچیچ، خاطرنشان کرد: از نظر من هیچ دودستگی وجود ندارد و امیدوارم آنهایی که بیشتر کنار تیم ملی، تیم‌های باشگاهی و بازیکنان هستند، کمتر از واژه دودستگی استفاده کنند چرا که این انرژی مثبت و اصلاحات از شما و تک تک کلمات شما ایجاد می‌شود تا فضای مناسبی برای کار کردن ایجاد شود.

رفیعی تاکید کرد: دودستگی وجود نداشت و یک اختلاف‌نظری بود که آن هم برطرف شده و در مورد اسکوچیچ و حضور او به‌عنوان سرمربی هم فدراسیون باید تصمیم‌گیری می‌کرد که انجام شده است. هر اتفاقی که در ادامه برای تیم ملی رخ بدهد، خوب است. فدراسیون، مردم و بازیکنان می‌خواهند همه چیز خوب پیش برود تا با انرژی مثبت تیم ملی بهترین نتایج را در جام جهانی بگیرد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اظهارات رئیس جمهوری مبنی بر اینکه باید امکانات برای موفقیت تیم ملی در آستانه جام جهانی مهیا شود، اظهار داشت: امیدوارم این مساله رخ دهد چرا که اتفاق بسیار خوبی خواهد افتاد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس