کد خبر 1399811
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
بازیکن خبرساز پرسپولیس در آستانه انتقال به سپاهان/ دومین پاسخ ساکت به جذب ۳بازیکن تیمش توسط سرخ ها

هافبک فصل قبل پرسپولیس با مدیران سپاهان وارد مذاکره شده است.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی رضا اسدی از پرسپولیس برخی از رسانه ها اعلام کردند که این بازیکن با فولاد خوزستان به توافق رسیده است و قرار است به زودی با این تیم قرارداد امضا کند. با این حال این اتفاق نیفتاد تا اینکه امروز خبر رسیده هافبک فصل قبل پرسپولیس با مدیران سپاهان مذاکرات خود را آغاز کرده است.

رضا اسدی به دلیل اختلاف مالی با مدیران پرسپولیس به توافق نرسید اما به نظر می رسد باشگاه سپاهان مشکل چندانی با مبلغ درخواستی بازیکن سرخ ها ندارد و در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد این بازیکن راهی سپاهان خواهد شد. مگر اینکه رضا اسدی همچنان خواستار بررسی سایر پیشنهادات خود باشد. گفته می شود این بازیکن از تیم سابقش تراکتور هم پیشنهاد دارد.

حضور رضا اسدی در سپاهان اما می تواند دومین پاسخ این باشگاه به جذب ۳ بازیکن این تیم توسط پرسپولیس باشد. سپاهان اخیرا رامین رضاییان را جایگزین دانیال اسماعیلی فر کرده بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جمشید IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    گل محمدی به درد تیمهای رده ۱۰ و ۱۱ جدول میخوره؛ نه تیم بزرگی مثل پرسپولیس! نصف تیم جدا شدن و تنها ۷ بازیکن جذب کرده! دیگه نباید حمایت بی مورد از این مربی کرد! خیال میکنه با جدایی رامین و پهلوان و شجاعی و غیره.... امثال هنانوف و تمیروف جاشون رو پر میکنن! کافیه فقط ۱ باخت بیاره، اون موقع میبینه طرفداران تیم چه جوری از خجالتش در میان! هنوز نتونسته حتی ۱ مهاجم داخلی جذب کنه! بهترین پاسورهارو داریم اما دریغ از یک مهاجم گلزن! یاد برانکو و علی دایی بخیر که عباس زاده؛ طارمی؛ علیپور؛ بشاررسن؛ منشا؛ خلعتبری رو آوردن به تیم و تو هر بازی حداقل یکی دو گل میزدیم و بهترین خط حمله رو داشتیم! با اومدن یحیی خط حمله نابود شد!
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    0 0
    تازه این بازیکن این فصل هماهنگ میشد که پرش دادن رفت - بازیکنان جوون مثل شجاعی ، شریفی حتی آقائی به درد تیم می خوردن اشتباهات یحیی سریالی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس