این روزها یخچال فریزر یکی از مهمترین و اساسی‌ترین وسایل در هر خانه‌ای محسوب می‌شود؛ بنابراین تصور زندگی بدون یخچال بعید به نظر می‌رسد؛ چراکه این ابزار کاربردی نقشی حیاتی در زندگی همه ما و در هر خانه‌ای یافته است. یخچال‌ها معمولا طول عمر طولانی دارند و برای مدت زمان قابل‌توجهی بخشی از زندگی ما خواهند بود و این موضوع، ضرورت انتخاب درست این محصولات را بیشتر می‌کند؛ اما بهترین یخچال یا بهتر است بگوییم بهترین یخچال ایرانی کدام است؟

گرچه از دیدگاه بازار، بهترین یخچال در ایران باید در انحصار برندهای مطرح خارجی باشد؛ اما در سالیان اخیر یخچال ایرانی خوب نیز مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفته است و این محصولات طرفداران زیادی یافته‌اند؛ اما بهترین یخچال ایرانی کدام است؟ به عبارت بهتر، بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی کدام است؟

https://file.tesmino.ir/images/2022/07/images_1657915249.gif

همانطور که گفتیم در سالیان اخیر و با توجه به سرمایه‌گذاری خوبی که در بخش خصوصی در حوزه تولید لوازم خانگی انجام شده است، چند برند خوب ایرانی شروع به تولید محصولات و لوازم خانگی بسیار باکیفیتی از جمله انواع لباسشویی، تلویزیون و البته یخچال کرده‌اند.

فعالیت خوب برندهای ایرانی در تولید محصولات باکیفیت و درعین‌حال با قیمت مناسب سبب شده تا تقریبا خریداران ایرانی برندهای خارجی را به فراموش بسپارند و حال به نقطه‌ای رسیده‌ایم که با جرات می‌توان گفت یخچال ایرانی خوب از نظر کسی پنهان نمی‌ماند.

اما بهترین برند یخچال فریزر ایرانی چیست؟ بهترین یخچال دوقلو ایرانی کدام است؟ بهترین فریزر تک ایرانی کدام است؟ برای پاسخ سوالاتی از این دست با ما همراه باشید.

یخچال امرسان

امرسان که قدمتی نزدیک به 4 دهه دارد، همواره از بهترین مارک های یخچال ایرانی بوده است. این برند را می‌توان امروزه تولیدکننده بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی دانست.

این شرکت کار خود را از سال 1360 آغاز کرد و عمده فعالیت آن در سالیان اخیر در زمینه تولید یخچال فریزر بوده است. تجربه بسیار بالای امرسان در کنار زیبایی و کیفیت ساخت محصولاتش سبب شده تا برخی امرسان را بهترین برند یخچال ایرانی بدانند.

بهترین یخچال امرسان 14 فوت : یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T

یخچال امرسان 14 فوت ، از بهترین مدل یخچال ایرانی است که از قابلیت انجماد سریع نیز برخوردار است. این محصول را باید از یخچال‌های کم‌مصرف و اقتصادی امرسان قلمداد کرد که برای یک یا دونفر عملکرد بسیار خوبی دارد. تنوع رنگ این مدل نیز سبب شده تا بتوانید رنگی متناسب با خانه خود و دکوراسیون آشپزخانه‌تان انتخاب کنید.

خرید یخچال 14 فوت امرسان با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه و قابلیت‌های رضایت‌بخش و کم‌نظیری که در این یخچال وجود دارد، یک پیشنهاد ایده‌آل برای خانواده‌های کم‌جمعیت محسوب می‌شود؛ همچنین این مدل از یخچال 14 فوت امرسان با توجه به ابعاد مناسبی که دارد، می‌تواند بهترین انتخاب برای خانه‌های جمع‌وجور امروزی باشد.

بهترین یخچال امرسان 20 فوت : یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D

https://file.tesmino.ir/images/2022/07/images_1657915251.jpg

وقتی بحث از بهترین یخچال در ایران باشد، یخچال امرسان 20 فوت را نباید نادید گرفت که ظرفیتی بسیار مناسب را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پنل تنظیمات دیجیتال، سیستم گردش هوای فریزر، سیستم عیب‌یاب هوشمند و سیستم کاهش مصرف انرژی با رده مصرف انرژی A همگی از مهمترین ویژگی‌های این یخچال است.

یخچال امرسان 20 فوت دارای صفحه نمایشی است که به تنظیم دمای یخچال کمک شایانی می‌کند؛ ضمن اینکه به راحتی شما را از معایب درون یخچال مطلع می‌کند. یکی از مزایای بینظیر این یخچال طراحی دو نمایشگر است؛ این نمایشگر دمای هر بخش را به‌طور جداگانه نمایش می‌دهد و نکته جال این است که به‌ آن دلیل که در قسمت بالایی قرار گرفته است، موجب جلب توجه کاربران می‌شود تا در صورت احتیاج، میزان دما را تغییر دهد.

یخچال دیپوینت

در جستجوی پاسخ سوال بهترین یخچال دوقلو ایرانی چیست؟ یا بهترین مارک یخچال دوقلو ایرانی کدام است؟ به نام دیپوینت می‌رسیم. شرکتی که فعالیت جدی خود را از سال 1376 آغاز کرد و قصد دارد خود را به عنوان بهترین شرکت یخچال سازی ایران مطرح کند. همه این موارد سبب شده تا عملکرد دیپوینت را در میان یخچال‌سازان ایرانی بتوان در درجه بالایی رده‌بندی کرد.

یخچال دیپوینت مدل مکس ( یخچال فریزر دوقلو دیپوینت )

اگر بپرسید بهترین یخچال ایرانی چیست؟ باید به یخچال دیپوینت مدل مکس توجه خاصی داشته باشید؛ این مدل رده انرژی A+ دارد که در میان محصولات ایرانی بسیار مناسب است. از دیگر مزایای این یخچال باید تجهیز به قابلیت بدون برفک، سیستم گردش هوا داخلی، کنترل لمسی پنل، قابلیت انجماد سریع و قفل کودک اشاره کرد.

یخچال دیپوینت مکس از جمله محدود برندهای ایرانی یخچال فریزر است که در محصولاتی که روانه بازارا می‌کند از کمپرسورهای نسل جدید معروف به اینورتر بهره می‌برد و باعث افزایش عمر دستگاه، مصرف انرژی کمتر و صدای کمتر می‌شود.

یخچال اسنوا

پاسخ دیگری برای سوال بهترین یخچال ایرانی کدام است؟ برند اسنوا است. شرکتی قدیمی با تجربه تولید انواع لوازم خانگی به خصوص تلویزیون که بیش از 15 سال است محصولات خود را در دسته‌های گوناگون تولید و روانه بازار می‌کند. اسنوا فعالیت اولیه خود را با تولید اجاق‌گاز و کولر آبی آغاز کرد؛ اما به تدریج با توسعه فعالیت خود محصولات دیگری را روانه بازار کرده‌است.

یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0261W

اگر به‌دنبال بهترین یخچال فریزر بالا پایین ایرانی باشید، مدل S4-0261W محصولات اسنوا گزینه بسیار مناسبی است. این فریزر مجهز به سیستم سرمایشی بدون برفک است. سرمایی که این یخچال ایجاد می‌کند توسط فن‌های قدرتمند به همه بخش‌های یخچال هدایت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مهم این یخچال، تکنولوژی نانو سیلور است که طی آن ذرات سیلور به ذرات نانو تقسیم می‌شوند و سطح مقاومت یخچال نسبت به رشد باکتری‌ها را بالا می‌برند.

یخچال هیمالیا

https://file.tesmino.ir/images/2022/07/images_1657915253.jpg

هیمالیا شاید شناخته شده‌ترین مارک یخچال ایرانی باشد که می‌توان آن را یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان بهترین یخچال ایرانی دانست. هیمالیا به عنوان برندی معتبر و پرطرفدار در زمینه تولید با کیفیت ترین یخچال فریزر ایرانی از دهه 60 شمسی تا امروز در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.

هیمالیا اولین برند ایرانی محسوب می‌شود که تکنولوژی هوشمند زمان مسافرت را در یخچال‌های خود پیاده کرد و این ویژگی سبب می‌شود تا در زمان سفر، هیچ استفاده‌ای از فریزر نشود و مصرف انرژی در پایین‌ترین حد خود قرار گیرد. در نتیجه اگر بپرسید بهترین یخچال ایرانی چیه؟ نباید به سادگی از نام هیمالیا گذر کرد.

بهترین یخچال هیمالیا 27 فوت : یخچال و فریزر هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h

این مدل کمبی هیمالیا به عنوان یکی از یخچال‌های 5کاره هیمالیا بهترین یخچال هیمالیا 27 فوت محسوب می‌شود و مزایای مهمی دارد که از آن جمله باید به امکان افزودن فضای فریزر به یخچال برای زمان‌هایی که به یخچال نیاز دارید، کارکرد جداگانه فریزر و حالت مستقل فعالیت یخچال و فریزر اشاره کرد. این مدل خاص، رده مصرف انرژی A دارد و مجهز به فناوری بدون برفک است.

یخچال فریزر خوب از کجا بخرم ؟

ما در شیانچی از امکاناتی برای خرید آسان شما برخوردار هستیم که همین عوامل می‌تواند برای ترغیب مشتریان وسوسه‌انگیز باشد. از جمله این موارد عبارت است از:

۱. شما بسته سفارشی خود را تا 7 ساعت پس از خرید تحویل خواهید گرفت.

۲. در صورت عدم رضایت تا 7 روز کاری فرصت مرجوع کردن کالای خود را خواهید داشت.

جهت خرید از فروشگاه لوازم خانگی می‌توانید به آدرس https://www.shianchi.com  مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس