خرازی به الجزیره: به هدف گرفتن امنیتمان پاسخ مستقیم می‌دهیم - کراپ‌شده

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی به شبکه «الجزیره» گفت: هدف گرفتن امنیت ما از کشورهای همسایه با پاسخ به این کشورها و پاسخ مستقیم به اسرائیل روبرو خواهد شد.

به گزارش مشرق، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی امروز یکشنبه در گفتگو با الجزیره با اشاره به دیدار اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: اعلامیه قدس، تنها یک بیانیه تکراری محسوب می‌شود که هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی افزود: ما از مواضع عربستان سعودی در زمینه بهبود روابط استقبال می‌کنیم و برای گفتگو و ازسرگیری روابط دوجانبه آمادگی داریم.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: ایران و عربستان سعودی دو قدرت مهم منطقه‌ای هستند و حل اختلافات میان آنها به تحولی در سطح منطقه منجر خواهد شد.

وی در ارتباط با خیال پردازی‌های واشنگتن در زمینه افزایش فشارها بر جمهوری اسلامی ایران، نیز گفت: صحبت کردن از ناتوی خاورمیانه‌ای، ناشی از تفکرات سطحی است و مقامات عربستان سعودی تاکید کردند که این مساله مطرح نشده است.

خرازی در ارتباط با سفر بایدن به اراضی اشغالی نیز گفت: رژیم صهیونیستی در دوران ضعف بسر می‌برد و حمایت‌های بایدن آنها را از این وضعیت نجات نخواهد داد.

وی با اشاره به برخی گمانه زنی‌ها درباره احتمال حمله به ایران، تاکید کرد: ضربه زدن به امنیت ایران از سوی کشورهای همسایه با پاسخ ما علیه این کشورها و همچنین پاسخ مستقیم ما علیه رژیم صهیونیستی همراه خواهد شد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی افزود: در صورت حمله به تأسیسات حساس ایران، ما مانورهای گسترده‌ای را با هدف حمله به عمق رژیم صهیونیستی انجام داده‌ایم و برای این رخداد آمادگی کامل داریم.

وی در ادامه گفتگو با الجزیره با اشاره به عدم اعتماد ایران به طرف آمریکایی در جریان مذاکرات هسته‌ای نیز تصریح کرد: آمریکا هیچ تضمینی درباره حفظ توافق هسته‌ای ارائه نمی‌دهد و این مساله امکان رسیدن به هر توافقی را کمرنگ ساخته است.

خرازی افزود: اگر آژانس بین المللی انرژی اتمی، عادل و مستقل بود، اختلافات در زمینه هسته‌ای به سادگی قابل حل بود.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم تنها راه حل بحران‌های منطقه‌ای، تشکیل یک مجمع گفتکوهای منطقه‌ای برای حل اختلافات سیاسی و امنیتی است. البته مقامات قطر، پیشنهادات مهمی در زمینه آغاز گفتگوهای منطقه‌ای ارائه کرده‌اند و ما آمادگی کامل خود را نیز در این ارتباط ابراز داشته‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    13 27
    باشه. شما خودتو عصبانی نکن. شما قدرت منطقه ایی. شما خوبین.
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      32 7
      شما هم ناراحت بشو چون داریم قدرت جهانی میشیم تا چشم دشمنانی بشریت دربیاد
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      8 21
      اون معاون صدام هم قبل از سقوط صدام همین طور حرف می زد. توهم قدرت عاقبتش مشخص است. موضوع اخیر حجاب نشان داد که دشمن با ایجاد نفاق در حال متلاشی کردن کشور است و توهم مسئولین باعث شده متوجه شروع این جنگ داخلی نشوند
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      5 5
      کشوری که از تامین سیب زمینی عاجزی چه قدرت منطقه ای اگر نظامی باشه پاکستان وکره شمالی صد بار قویترند اما مردمش بدبختند
    • ایران iran IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      9 2
      ایران بزرگترین قدرت منطقه ای است و همچنین کهن ترین قدیمی ترین کشور و ملت منطقه و جهان هستند تا کور شوند هر آنکه نتوان دید ...
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      7 3
      چي شده پادو هاي آمريکا به لرزش افتادن نه داداش نترسيد گفته اگر اربابتون زر مفت زد ما در همان سطح گوش مالي بهش ميديم
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      7 3
      شما زیاد حرص نخور عین الاسد را شخم زدیم و اربابت هیچ غلطی نتوانست بکند.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 5
      ۱۰:۲۵ تو اول بمن بگو بمب هسته ای چیه؟!!!ههه
  • امین IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    8 3
    سلام اینکه قدرت منطقه ای هستیم کافی نیست! حالا که امریکا هیچ تضمینی حتی برای یک سال هم نمی دهد ! چرا مذاکره!؟ مثل روز روشنه که هدف غرب مانند قبل به عقب راندن دانش و پیشرفت ایرانه! همانگونه که قبلا با تعهد برجام به اهداف تاکتیکی خود رسید و بلافاصله زیر همه چیز زد و از تعهد کتبی خود و قطعنامه سازمان ملل خارج شد! حالا که بناست ملت ایران زیر تحریم وفشار نابود شود وهر روز شاهد خرابکاری و به شهادت رساندن دانشمندان و سایر عزیزانمان باشیم ، چرا غنی سازی 90% و بمب اتم نداشته باشیم ؟؟؟ به کشورهای دیگر مثل کره شمالی و حتی کشور های همسایه خودمان مثل اسرائیل، هند ، پاکستان و روسیه نگاه کنید!!! اگر واقعا غرب نگران اتم و هسته ای است، چرا اسمی از حمله و تهدید ومثال اینها بر علیه آنها نیست؟؟؟؟ چون از قدرت اتمی بر خوردارند و امریکا و کلا غرب جرات پرت کردن حتی یک سنگ ریز را به سوی آنها ندارند!!! اما در عوض کشور هائی مثل لیبی، مصر ، سودان ، عراق، سوریه و حتی اوکراین نمونه هایی برای درس آموختن هستند!! تا به قدرت اتمی نرسیم این سختی ها م مشکلات سیاسی و اقتصادی و امنیتی وغیره وجود دارد و روز به روز بر آنها افزوده میشود وحتی تا نابودی ایران ، و تقیسم به چند کشور کوچک و بی خاصیت!!! با کشته های بی حدو مرز!!!
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      2 0
      درود بر شما ، بله ایران باید یک قدرت اتمی ، بازدارندگی قوی اتمی هسته ای ایجاد کند ، این حق مسلم ما ایرانیان هست در منطقه و جهانی که دشمنان قسم خورده ما ایرانیان همچون صهیونیست ها رژیم جعلی اسرائیل به انواع تسلیحات کشتار جمعی و تسلیحات اتمی تجهیز شدن بدون هیچ شک و تردیدی ما ایرانیان هم باید بازدارندگی قوی اتمی ایجاد کنیم و قطعا" هم این اتفاق صورت گرفته و ایران این بازدارندگی رو ایجاد کرده .. قوی شو گر راحت جهان طلبی .. قوی شو ..
  • امین IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    2 0
    حتما نظر مرا منتشر کنید این خواسته ناچیز من از شماست!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    8 11
    چرا در لبنان و عراق حجاب را اجباری نمی کنند .
    • DE ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      7 4
      لبنان و عراق و سایر کشورهای اسلامی انشاالله طبق آیات و احادیث معتبر و قول حضرت حق جل جلاله که فرمود و سند امضاء نمود در کتاب آسمانی قرآن کریم ..در سوره مبارکه القصص آیه ۵ وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ﴿۵﴾ ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم....آنجا هم قوانین اسلام جاری خواهد شد. حجاب در ملاء عام مطلب شخصی نیست . خدشه دار نمودن قوانین الهی مجازات دارد. ترک نماز و روزه و حجاب حج ... و عبادات در ۴ دیواری ونه در ملاء عام تعقیب و جریمه ندارد. ابلیس فقط تبلیغ ضد دین و خدا مینماید و ابلیس شده است . حالا جریمه افرادی که عملا در پی نابودی قوانین و دین خدا کار میکنند از ابلیس هم مجرم تر هستند زیرا کار آنها از وسوسه به عمل رسیده است.
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      9 8
      اگر می خواهی بی حجاب شوی اول از اسلام خارج شو بعد بی حجاب شو چون رعایت حجاب یک واجب شرعی مثل نماز و روزه است
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 2
      لبنان همشون مسلمان نیستن، بخشی قابل توجه اشون مسیحی هستن.دوم اینکه به هرحال غرب (ملحدین،کفار و منافق) جهان رو تحت تصرف قرار دادن در این 100 ساله! و جوء اجتماعی به کمک نوکران خودشون در کل جهان به وجود اوردن،حتا بشدت در حال جعل تاریخ هستن! نقشه ها حاضر در کلیساهاشون نشان از جعل تاریخ گسترده! نیز می باشد.به هر حال جادو و جنبل! غربی برخره یک روز رنگ می بازه! و عده از مردم بعد کلی کشته و عذاب الهی! برخره به سمت درست بر میگیردن(حقیقتا برم نگردن! کلا نابود میشن) اینها،بارها در کل تاریخ تکرار شده.
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      2 1
      آنها وجودشان را به چیزهای موقت پیوند نزدند.
    • !! IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      2 3
      اولا ؛ چه ربطی به مطلب داره ؟! در ثانی ؛ عراق و لبنان جمهوری اسلامی نیستن ! و حجاب ، در اونجا قانون نیست قانون نیست !
  • GB ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    13 4
    اگر ایران به تسلیحات اتمی دست یابد احتمال اینکه آمریکا تحریم ها را لغو کند یا حداقل بردارد، بیشتر از الان است که آنها می گويند احتمالا ایران به سمت تولید سلاح اتمی پیش می رود. بدترین حالت در صورت اتمی شدن ایران مثل وضعیت کنونی خواهد بود که حتی تعلیق هم نمی کنند، چه رسد لغو کردن یا برداشتن تحریم. اتحاد شوروی بیش از ۳۰ سال از موجودیت اش می گذرد و تحریم‌ها همچنان برقرار است. چطور ایران انتظار دارد تحریم‌هایش برداشته شود؟! لااقل با اتمی شدن ایران قدرت بازدارندگی آن بسیار افزایش می یابد.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    4 11
    جالب است از یک طرف رهبر بمب اتم را حرام اعلام فرمودند و از یک طرف عده ای سوپر انقلابی به دنبال بمب اتم هستند .معنای پیروی از ولایت را هم فهمیدیم . معنای صداقت را هم فهمیدیم.
    • iran IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      3 3
      داریم خوبش رو هم داریم مجازی جان تا کور شود هر آنکه نتوان دید .. کور باد چشم دشمنان میهنم کور باد ..
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      6 9
      این بابا ( کمال خرازی ) نگفته که میخوایم بمب اتم بسازیم، داره میگه قابلیت ساختشو داریم؛ منظور حرفش اینه که کسی بخواد حمله هسته ای به ایران بکنه، با پاسخ متقابل رو به رو میشه که رهبری هم قبلا همچین حرفی زده : هر حمله ای در هر سطحی به ما شود، در همان سطح پاسخ میدهیم؛ خب این حرف یعنی چی؟ اگه در سطح هسته ای حمله کردن چی؟ پاسخ واضح هستش؛ ما به خاطر این که دوس نداریم رقابت هسته ای در منطقه شکل بگیره و کشورا برن سمت بمب اتم و هم مسائل شرعی و بحث نگه داریش و خطراتش و ... نمیسازیم، اما قابلیت ساختشو داریم و کسی بخواد غلطی علیه ایران بکنه... کل حرف این بابا همینه.
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 1
      ۰۹:۲۵ الکی زور نزن هیچ کشوری به کشور دیگه حمله هسته ای نمیکنه اسرائیل 90کلاهک هسته ای داره که هنوز استفاده نکرده
    • یوسف از همدان IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      4 0
      چند سال پیش در مذاکرات بین اون وری ها و ایران هیات ایرانی با این استدلال که طبق فتوای علما ساخت بمب اتم حرام است اصرار داشت ایران دنبال بمب اتم نیست جک استراو نماینده اینگلیس گفت که ما قشنگ با ساز و کار فتوا آشناییم یعنی اینکه می شود بخاطر منافع اسلام جای حلال و حرام را عوض کرد
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      4 1
      وقتی با برجام و بی برجام تحریم هستیم همان بهتر که سلاح اتمی بسازیم حداقل امنیت ملی مون 100 درصد تامین می شود.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 2
      ۱۲:۴۴ امنیت ملی با بمب اتم تضمین میشه؟!!!!!!!ههههههههه
  • US ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    وقتی میگیم دنبال بمب نیستیم جیغ بنفش میکشن که ایران دنبال بمبه حالا که میگیم تواناییشو داریم ولی نمیخوایم بسازیم رسانه هاشون راه افتادن که بگن نخیر اینا نمیتونن بمب بسازن! با عجب ... طرفیم خداییش!
    • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      2 0
      وقتی میگید دنبال بمب نیستیم جیغ میکشید که ایران هرطور شده باید غنی سازی بالای 20% کنه . حالا که میگیم پس بمب بسازید که حداقل این همه مدت بیخود تحریم نشده باشیم میگید تواناییشو داریم ولی نمیخوایم بسازیم !!!!!!! آدم از این همه منطق و عقلانیت شما جماعت میمونه .
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      مشکل ایران وجود احمق هایی و یا خائن ها و شاید هم ساده لوه هایی ( شاید هم مزدور، الله اعم ) هستش که فک میکنن ایران اگه صنعت هسته ای شو نابود کنه و یا جمع کنه، تحریم ها برداشته میشه XD
  • جاویدایران NL ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    3 0
    ااااااایییییییینه، درستش اینه، گفتمان ایران باید این باشه، گفتمان یک کشور قدرتمند اتمی، چه سلاح اتمی بسازیم چه نسازیم ما دیگه یک کشور اتمی محسوب میشیم و از این به بعد با این ایران باید سروکار داشته باشن. یعنی من لذتی بردم که وصف شدنی نیست. درود بر ایران، درود بر امپراتوری نوین ایران، درود بر حکومت مقتدر ایران، بسوووووووزید تمااااااام وطن فروشان و خائنان به این مرز و بوم، برید ۲۴ ساعته فک بزنید خودتونو پاره کنید توی فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی عربستانی و انگلیسی و اسرائیلی، دیگه تمامه.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    1 0
    بعدشم به راحتی می تونیم ۹۰ درصد رو رقیق کنیم ، هزینه پست هزینه ، علم رو نباید سیاسی کرد اگه هم سیاست دخالت می کنه فقط در جهت پیشرفت نه توقف و کند کردن و الا دایم عقب می مونیم ....
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 6
    آیا سوپر انقلابی ها بی مثل رایفی پور و ازغدی و قاسمی و...یشتر از علامه جوادی عاملی و ناطق نوری و آیه الله وحید خراسانی و سید حسن خمینی دین را می شناسند و برای انقلاب و جمهوری اسلامی کار کردند ???
    • SE ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      6 0
      امثال زیباکلام نوکر ملکه انگل ستان دین شناسه که برای مملکت خبیثه کار میکنه
  • خلیج پارس iran IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 2
    دنیا قانون جنگل حکمفرماست به حکم قانون جنگل ضعیف محکوم به فنا و نابودی است تنها راه بقا و حیات عزتمندانه هر ملتی قوی شدن قدرتمند شدن ... بازدارندگی قوی اتمی نیاز کشور عزیزمان در جهان امروز است ، قوی شو گر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است، پاینده ایران، جانم فدای رهبر آزاده ام
  • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    5 4
    مملکت را با این ضد و نقیض گویی ها بیچاره کرده اند از رو هم نمی روند بمب اتمی نساخته ایم اما تا الان تاوان ساخت صد تا بمب اتمی را با تحریم داده ایم. الان خبر از وضعیت خطرناک فرونشست زمین در تهران هم می دهند اگه تحریم نبودیم شاید می توانستیم کمک بگیریم و فکری برای این پدیده فوق العاده خطرناک می کردیم .
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      4 2
      سید حسن خمینی؟؟؟؟ ناطق نوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فازت چیه بنده خدا XD
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      2 3
      ۰۴:۴۱ بیخیالش اینا هنوز بمب نساخته تو جوگیری وتوهم به سر میبرن وتهدید میکنند دیگه اگه بمب بسازن که خودشون ومنطقه را باهم میفرستن روهوا.هههههه
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      4 2
      پروفسور گرامی فرو نشست خاک چه ارتباطی با اتمی شدن بازدارندگی اتمی ما دارد ؟ چرا گودرز و شقیقه رو بهم ارتباط دادی پروفسور! هر نوع تسلیحاتی که دشمنان قسم خورده ما ایرانیان دارند تجهیز هستند باید داشته باشیم تجهیز شویم و .... داریم ..
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      2 4
      به قول خود جان کری تحریم های کره شمالی به قدر ایران شدید نیست زیرا پیونگ یانگ سلاح اتمی دارد و یانکی ها از آن وحشت دارند.
  • کامبیز US ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    4 2
    بزودی تاوان نداشتن بمب اتمی را پس می دهیم در صورت حمله و نابودی زیرساخت های هسته ای چه جوابی برای مقابله خواهیم داشت؟ حتما شبیه جوابی که به واکنش سردار عزیزمان دادیم !
  • ناشناس IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 3
    مطمئن باشید اگر قرار بربازدارنگی باشد ایران دست برتر را دارد .یکیش یه دونه بمب اتمی از روسیه قرض میگیریم بعدا بهش چند تاپهپاد میدیم ناراحتی نداره
    • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 1
      آره حتما
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    0 6
    مگر دینداری و اسلام و ایمان و تشیع چه مشکلی داره ؟ مگر استقلال فکری و سیاسی چه مشکلی داره ؟ مگر افکار شهید مطهری و علامه جوادی آملی چه اشکالی داره که به ازغدی ورایفی روی آوردید ? فاین تذهبون ؟؟؟؟؟ از حق ببرید و به باطل گرویدید؟
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 2
    همه مردم ایران با قدرتمندتر شدن و حتی اتمی شدن ایران موافقند. فقط چند نوکر غرب برای تضعیف ایران تبلیغ می کنند.
    • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 2
      اگه راست میگی همه پرسی برگزار کنید تا ببینیم
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 3
    شدت تنفر از غرب باعث شده فکر کنند چین و روسیه معصوم از گناه و اشتباه هستند
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      5 1
      خیر عزیزم کسی نگفت روسیه و چین معصوم هستند ، ولی غربی ها از نظر شما غربگدایان کاسه لیسان غرب پاک و مطهر و معصوم هستند .. در ضمن ما ایرانیان هیچ دشمنی با غربی ها نداریم آنها هستند که چندین قرن و هزاره است که با ما ایرانیان دشمنی داشته و دارند توصیه میکنم تاریخ مطالعه کنید
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 4
      شما از فرط بغض از غرب دچار بی عدالتی شدید . اگر این کارهایی که با غربی ها می کنید با چین می کردید .چنگیز خانشان را روانه ایران می کردند . شدت دشمنی شما با غرب تعادل رفتاری شما را دچار مشکل کرده .شما دارید به ما هم وطن عاشق جمهوری اسلامی هم تهمت می زنید . از صد تا جمله ای که می نویسید و می گویید نود و نه تای آن توهین و دشنام و بد گویی به غرب است این در حالی است که بسیاری از بزرگان کشور مثل دکتر ولایتی تحصیل کرده غرب هستند .
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      2 2
      نه شرق نه غرب هیچکدام .. ولی باید بپذیریم دشمن اصلی ما ایرانیان همین غربی ها هستند در حال حاضر ایران با هوشیاری از دشمنان اصلی خویش فاصله گرفته .. خصوصا جنگ روسیه و اوکراین ( غرب ) شرایط جهان رو تعقیر داد .. آمریکا دیگر آمریکایی سابق نیست ..
  • !! IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 0
    وزرات خارجه اصلاح طلبان !!
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 0
    مگر دینداری و اسلام و ایمان و تشیع چه مشکلی داره ؟ مگر استقلال فکری و سیاسی چه مشکلی داره ؟
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    5 1
    اگر ب کمی ب جمله "ما هرگز اجازه نمیدهیم ایران بمب هستهای داشته باشد" مواضع امریکا روشن تر میشود. اول که با اسرا که صحبت نمیکنید که بخواهند برای ادامه زندگی از شما اجازه بخواهند. در ثانی مگر تا بحال ایران کسب اجازه ای کرده که ب ان عادت کرده باشید. اما مهم تر از این دو نکته "گزینه روی میز" است که منظور از ان چیست. ایا معنی دیگری بجز انکه هر وقت خواسیم ویا موقعیت داشتیم از بمب هسته ای استفاده خواهیم کرد خوانش دیگری که معقول باشد میتوان داشت. در این صورت است که ب معنی جمله ایران هرگز نباید توان مقابله با حمله هسته ای داشته باشد پی میبریم. نباید چون در ان صورت بازدارندگی خواهد داشت.
    • آذری میهنم iran IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      4 1
      بله دقیقا" همینطوره که فرمودید سلاح هسته ای بازدارندگی بسیار بالایی ایجاد می‌کند و این موضوع باعث نگرانی و ترس دشمنان ما شده و نمی خواهند ما ایرانیان به تسلیحات اتمی مجهز شویم و بازدارندگی قوی اتمی ایجاد کنیم اگر تسلیحات اتمی بد هست چرا آمریکا انگلستان فرانسه رژیم جعلی و ساختگی اسرائیل تسلیحات اتمی بمب اتمی دارند
    • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      1 2
      به جناب آذری میهنم . چرا ؟ چون آمریکا انگلستان فرانسه در صدد نابودی هیچ کشوری از روی کره زمین نیستند و روی موشکهایشان شعار نابودی هیچ کشوری نیست
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 0
    احسنت
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 0
    ما یاد نگرفتیم مثل شما طوطی باشیم .با فکر و عقل و منطق خودمان حرف می زنیم .
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    2 1
    ما مردم عادی بیشتر ر جمهوری اسلامی را دوست داریم یکی بخاطر دینداری و یکی برای اینکه ما همه چیزمان وابسته به جمهوری اسلامی است
    • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      2 2
      پس چرا از رفراندوم می ترسید ؟ نه عزیزم شما مردم عادی نیستی. شغل شما یا ابوی و یا اخوی گرامی ، گویای این مطلب است که شما مردم عادی نیستی. آیا شغل شماها نیز مثل مردم عادی بقال و قصاب و نانوا و اینجور شغل هاست ؟ قطعا خیر. پس قطعا شما مثل ما مردم عادی نیستی . که اگه بودی اصلا همچین کامنتی نمینوشنی که ما مردم عادی............!!!!!!!! شما از ما بهترونی
  • امیر IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    1 0
    امیدوارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس