کد خبر 1399167
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
تویوتا

شعبه استرالیایی تویوتا در حال کار روی نسخه اپکس هایلوکس GR این پیکاپ محبوب با ارتقاهای مخصوص آفرود است.

به گزارش مشرق، تویوتا در تلاش برای گسترش خط تولید هایلوکس، قصد دارد یک نسخه آفرود اپکس از آن عرضه کند که جایگزین هایلوکس راگد X می‌شود. جزئیات، از جمله زمان عرضه، در آینده اعلام خواهد شد.

تویوتا هایلوکس اپکس آفرود؛ غول جذاب +عکس

طبق گزارشات، فروش نسخه‌های روگ و راگد X از زمان معرفی آن‌ها در سال ۲۰۱۸ از ۱۷۰۰۰ نسخه فراتر رفته ‌است. این نشانگر موفقیت احتمالی اپکس جدید است که قابلیت‌های آفرود بهتری نسبت به آن‌ها دارد. بسیاری از ما دوست داریم نسخه تولیدی کانسپت هایلوکس تونکا ۲۰۱۷ را ببینیم، اگرچه پیاده‌سازی تجهیزات آن نسخه برای یک مدل تولیدی کار بسیار دشواری خواهد بود.

تویوتا هایلوکس اپکس آفرود؛ غول جذاب +عکس

انتظار می‌رود که هایلوکس اپکس جدید یک سپر فولادی با یک میله محافظ، یک نوار نوری LED یکپارچه، یک لوله تنفس، محافظ‌های پلاستیکی گلگیر، تایرهای بزرگتر و یک سیستم تعلیق مخصوص آفرود داشته باشد. این پیکاپ احتمالاً از نسخه تقویت‌شده موتور ۲.۸ لیتری توربودیزل موجود استفاده خواهد کرد. این موتور که با فیس‌لیفت هایلوکس معرفی شد، در حالت عادی توان ۲۰۱ اسب بخار تولید می‌کند. اگرچه هایلوکس GR اسپورت در بازار ژاپن، اروپا و تایلند قدرت بیشتری نسبت به نسخه اصلی ندارد، اما نسخه آفریقای جنوبی توان ۲۲۱ اسب‌ بخار تولید می‌کند که نشانگر قابلیت ارتقای این موتور است.
 

تویوتا هایلوکس اپکس آفرود؛ غول جذاب +عکس

استرالیا بازار مناسبی برای پیکاپ‌های تقویت‌شده مانند تویوتا هایلوکس راگد X، نیسان ناوارا پرو ۴X واریور، مزدا BT-۵۰ تاندر و فولکس‌واگن آماروک W۵۸۰X است. البته این مدل‌ها قدرت و سیستم تعلیق مشابه با فورد رنجر رپتور را ندارند. امیدواریم تغییرات تویوتا هایلوکس اپکس جدید بازار پیکاپ‌های آفرود در استرالیا را رقابتی‌تر کند.

منبع:خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    5 0
    ای ولا به این هوش ، استعداد، خلاقیت، اهمیت ب خود و دیگران، انسانیت، فرهنگ،،،،، هم خدا و هم خلق خدا راضی هستن،،،
    • حاجی از قم IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      0 0
      من جرات نمیکنم
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    10 0
    درد و بلای این جماعت بخوره تو سر خودروسازان و قطعه سازان فاسد و بی خاصیت ما
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    2 4
    به بحران سوخت بخورند برای یک بشکه نفت صدتاازینا کادو میدن
    • DE ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      1 0
      وایسا تا به بحران سوخت بخورند، کشورهایی که از این خودروها با این سطح پیچیدگی و فناوری تولید می کنند و هم برای مردمشون، هم برای مردم سایر کشورها، هم برای کشور خودشون ارزش و اهمیت قائل هستند بلدند چطوری با بحران سوخت هم مقابله کنند،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس