کد خبر 1399138
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
پرسپولیس بار دیگر برای برپایی اردو در ترکیه اقدام می‌کند/ دلخوری شدید بازیکنان از شرایط پیش‌فصل

باشگاه پرسپولیس بار دیگر برای اعزام به اردوی ترکیه اقدام خواهد کرد و امیدوار است این بار بتواند مقدمات اردوی پیش‌فصل سرخپوشان در خارج از کشور فراهم شود.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس قرار بود از تاریخ ۲۵ تیر ماه اردوی چند روزه‌ای را در کشور ترکیه برپا کند، اما این اردو به دلیل پیدا نشدن اسپانسر از سوی باشگاه لغو شد. پس از این اتفاق، با تصمیم یحیی گل‌محمدی سرخپوشان از روز گذشته اردوی چهار روزه‌ای را در تهران تدارک دیده‌اند و قرار است صبح و بعدازظهر به تمرین بپردازند.

لغو اردوی ترکیه و وضعیت بد مالی باشگاه پرسپولیس باعث ناراحتی و دلخوری شدید بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است و شنیده‌ها از اردوی سرخپوشان حاکی از اعتراض برخی بازیکنان به شرایط موجود دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش یحیی به درخواست جدایی گلر پرسپولیس

در این شرایط کادر فنی پرسپولیس بار دیگر از مدیران این باشگاه خواستار برپایی اردوی چند روزه در خارج از کشور شده و باشگاه پرسپولیس نیز در تلاش است تا این بار مقدمات سفر و اردوی سرخپوشان در ترکیه فراهم شود. پرسپولیسی‌ها در صورت فراهم شدن شرایط قصد دارند از اوایل مرداد ماه اردوی خارجی خود را در ترکیه برپا کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    0 1
    تركيه چي داره كه بايد پول تو اين وضعيت از ايران خارج بشه بره تو حلق تركیه!!! رو گنج نشستيم ؟! حالا تراكتور ميره به خودشون مربوط دلائل شون چيه پرسپوليس براي چه ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس