مخالفت احزاب سیاسی بحرین با هر گونه ائتلاف نظامی با رژیم صهیونیستی

انجمن‌ها و احزاب سیاسی بحرین در بیانیه‌ای بر مخالفت با هر گونه ائتلاف نظامی و امنیتی با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش مشرق، انجمن‌های سیاسی بحرین در بیانیه‌ای تأکید کردند که با هر گونه ائتلاف نظامی یا امنیتی که رژیم موقت صهیونیستی در آن مشارکت داشته باشد، مخالف هستند.

در این بیانیه آمده است که انجمن‌ها و احزاب سیاسی بحرین خواهان آن هستند که کشور و ملت بحرین از هر گونه تجهیز سلاح، نظامی‌گری و درگیری‌های منطقه‌ای دور بوده و حاکمیت ملی و مستقل کشورشان محترم شمرده شود.

بنابر گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، در بیانیه این انجمن‌ها آمده است که ما مخالف هر گونه مداخله قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در امور داخلی کشورمان و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده و از مبارزه و مقاومت ملت فلسطین حمایت می‌کنیم.

این انجمن‌های سیاسی عبارتند از: تجمع الوحدة الوطنیة، الوسط العربی الإسلامی، المنبر الوطنی الاسلامی،  الصف الإسلامی، التجمع القومی الدیمقراطی، التجمع الوطنی الدیمقراطی الوحدوی والمنبر التقدمی.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا گزارش داده بود که احتمال می‌رود در جریان سفر رئیس‌ جمهور آمریکا به منطقه، توافقی احتمالی میان تل‌آویو و ریاض منعقد شود که بر اساس آن دو طرف وارد ائتلافی به رهبری آمریکا برای مقابله با آنچه تهدیدات هوایی و دریایی خوانده شده، شوند.

این شبکه صهیونیستی اشاره کرده بود که این ائتلاف برخی از کشورهای منطقه را دربرخواهد گرفت.

کانال ۱۲ در ادامه این گزارش ادعا کرده بود به هواپیماهای اسرائیلی اجازه پرواز در حریم عربستان داده خواهد شد که این مسیر حرکت هوایی را کوتاه‌تر خواهد کرد.

مخالفت احزاب بحرین با هر گونه ائتلاف نظامی با رژیم صهیونیستی

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس