جزئیات اعلامیه قدس رسانه‌ای شد

شبکه الجزیره جزئیاتی از اعلامیه قدس که قرار است از سوی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امضا برسد را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه با امضای بیانیه‌ای تحت عنوان اعلامیه قدس، بر افزایش حمایت‌های واشنگتن از تل آویو در آینده تاکید خواهند کرد.

در متن این اعلامیه آمده است: واشنگتن به ایجاد یک ساختار منطقه‌ای در راستای تعمیق روابط رژیم صهیونیستی با شرکایش از دیگر کشورها تاکید می‌کند. این ساختار منطقه‌ای با هدف ادغام رژیم صهیونیستی در منطقه و توسعه دایره صلح با کشورهای عربی و اسلامی دیگر انجام خواهد شد.

در اعلامیه قدس همچنین عنوان شده است که واشنگتن به امنیت رژیم صهیونیستی تعهد دارد و برتری نظامی آن در منطقه را تضمین خواهد کرد.

در این اعلامیه با هدف مظلوم نمایی برای رژیم صهیونیستی در عرصه بین المللی، آنچه حملات علیه اسرائیلی‌ها در ماههای اخیر خوانده شده، محکوم شده است.

در این اعلامیه همچنین ادعاهایی درباره موضوع فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران مطرح شده و بدون اشاره به زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی آمده است که واشنگتن اجازه دستیابی ایران به تسلیحات اتمی را نمی‌دهد.

همچنین در این بیانیه اعلام شده است که آمریکا به مقابله با اقدامات مستقیم و غیر مستقیم ایران از طریق حماس، حزب الله و جهاد اسلامی پایبند است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    0 0
    علی برکت الله.............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس