فریادهای «خفه‌شو، خفه‌شو» رئیس مجلس عوام انگلیس خطاب به معترضان

رئیس مجلس عوام انگلیس در نشست امروز که با حضور نخست وزیر مستعفی این کشور برگزار شد، بارها جملات «خفه شو، خفه شو» را به کار برد و چند تَن از نمایندگان معترض را نیز اخراج کرد.

به گزارش مشرق به نقل از تلگراف، «لیندسی هویل» (Lindsay Hoyle) رئیس مجلس عوام انگلیس در نشست امروز پاسخگویی «بوریس جانسون» نخست وزیر مستعفی این کشور به سوالات نمایندگان که با تنش های زیادی همراه بود، بارها جملات «خفه شو، خفه شو» را به کار برد و چند تَن از نمایندگان معترض را نیز اخراج کرد.

به گزارش رویترز، سوالات ماقبل آخر از نخست‌ وزیر مستعفی بوریس جانسون با اخراج ۲ نماینده از مجلس عوام به آشوب کشیده شد.

از زمانی که «بوریس جانسون» اعلام کرد که از سمت نخست وزیری استعفا می دهد، مجلس عوام برای اولین بار جلسه پرسش و پاسخ تشکیل داد. لحظات آغازین به‌ سرعت به تنش آفرینی تبدیل شد؛ زیرا چند نماینده پارلمان، نخست وزیر را مورد تمسخر قرار دادند و ظاهراً در مورد همه‌ پرسی استقلال اسکاتلند به جانسون حمله کردند.

در ادامه، «لیندسی هویل» رئیس مجلس عوام انگلیس در تلاش بود تا سر و صدای محل نشست را با فریاد زدن قطع کند؛ اما پس از شکست و قبل از اینکه دستور اخراج «نیل هانوی» و «کنی مک اسکیل» را صادر کرد، به آنها گفت: خفه شو یا بیرون برو». وی این جملات را چندین بار تکرار کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
    3 0
    حالا اگر رئیس مجلس شورای اسلامی اینجوری، مجلس را مدیریت می کرد، غربگداها و بی بی سی بهایی، چه می کردند. اما حالا که وضع کشور قبله دوم حضرات این طوری است، دریغ از یک کلمه ، حتی یک کلمه. این واقعیت باطن غربگداها است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس