کد خبر 1398395
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
اعلام زمان بازگشت سیلوا به تهران/لیست استقلال به زودی مشخص می‌َشود

زمان بازگشت رافائل سیلوا به جمع آبی پوشان مشخص شد.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال استقلال از روز شنبه در ورزشگاه انقلاب آغاز شد و این در حالیست که مدافع برزیلی هنوز به ایران برنگشته است.

البته رافائل سیلوا که پس از تمدید قرارداد با هماهنگی باشگاه مدت بیشتری را برای استراحت در برزیل ماند، تمریناتش را به صورت انفرادی انجام می‌دهد تا دچار افت بدنی نشود.

این مدافع باتجربه قرار است به زودی برزیل را ترک کند تا برای فردا شب یا بامداد جمعه در تهران باشد. با حضور سیلوا در تمرینات دغدغه‌های ساپینتو نیز برای شناسایی شاکله دفاعی تیم رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ساپینتو هافبک جدایی طلب را منصرف می‌کند؟

سرمربی پرتغالی استقلال در هفته اول تمرینات علاوه بر پیاده کردن برنامه‌های تیمی، به آنالیز فنی و فیزیکی بازیکنان می‌پردازد. ساپینتو با انجام تست‌های آمادگی جسمانی وضعیت بدنی بازیکنان را زیر نظر دارد تا آماده ترین نفرات را برای مسابقات فصل جدید انتخاب کند.

با توجه به بازگشت بازیکنان قرضی و تعدد نفرات در تمرین استقلال، قرار است پس از پایان دور اول تمرینات آبی پوشان بر اساس آنالیزهای کادرفنی، برخی ازبازیکنان راهی تیم‌های دیگر شوند اما در این خصوص هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و به نظر می‌رسد بازی درون تیمی آخر هفته معیار مهمی در این زمینه باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس