مدیران نباید باری به هرجهت وارد انتخابات شوند/ رفتن به جام جهانی افتخار نیست

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اینکه برخی مدیران باری به هرجهت ورود کنند، شایسته حوزه فوتبال نیست.

به گزارش مشرق، امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فقط با عرق ملی وارد این موضوع شدم. کاری از دستم بر بیاید انجام می دهم و با شعار تحول هم می آیم. مجموعه فوتبال نیازمند به تغییر و تحول است. وقتی می گوییم مدیریت عوض شود یعنی اتفاقات جدید بیفتد. اگر قرار است اتفاقی نیفتد همان مدیران قبلی هستند. برایشان هم کف و سوت می زنند و کفایت می کند.

وی افزود: با نگاه تغییر وارد این موضوع شدیم. اگر به عنوان رئیس فدراسیون  انتخاب شدم، وعده ها را مو به مو عمل می کنیم. یک سری موضوعات را به آینده حواله نخواهیم داد و از ظرفیت هایی که در مجموعه فدراسیون و جامعه فوتبال وجود دارد، سعی می کنیم به خوبی استفاده کنیم. به گونه ای عمل می کنیم که حداقل از نظر مدیریتی کمترین آسیب برسد. هر تغییری یک سری مقاومت ها و آسیب هایی دارد. امیدواریم به تیمی که تشکیل خواهیم داد و برنامه هایمان را طی هفته های آینده اعلام می کنیم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد اینکه پر کردن ۵ فرم ثبت نام طولانی، گفت: نکته مهمی نیست. کسانی هستند که هنوز جای امضاهایشان خالی است چون قطعا فکر می کنند که امضا را برای چه کاندیدی بزنند.

آشتیانی در خصوص اینکه مدیرانی در ثبت نام انتخابات شرکت کردند که انتقاداتی در مورد عملکرد و صلاحیت آن‌ها وجود دارد، عنوان کرد: این سوال را باید از خودشان بپرسید که چه انگیزه ای باعث ورودشان شده است. ضمن اینکه عملکرد افراد مشخص است. امیدوارم اعضای مجمع به درستی تصمیم قاطعانه‌ای برای فرد مدنظرشان و فرد با برنامه، بگیرند. اینکه برخی مدیران باری به هرجهت ورود کنند، شایسته حوزه فوتبال نیست. فوتبال ما ظرفیت های بسیار زیادی دارد که اگر برنامه و عوامل انسانی اثرگذاری داشته باشد می توانیم به توفیقات بهتری دست پیدا کنیم.

وی افزود: جام جهانی رفتن دیگر برای رئیس فدراسیون ها افتخار نیست. امروز باید به سمت این برویم که در جام جهانی چه دستاوردی را می خواهیم داشته باشیم. چندین دوره است می رویم و مرتب می گویند تجربه آموزی می کنیم. این کجا ثبت و کجا استفاده شده؟

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در مورد رد صلاحیت سرمربی تیم ملی توسط کمیته فنی اظهار داشت: من فعلا اظهاری نظری در این مورد نمی کنم ولی او برای تیم ملی ما زحمت کشید. بعد از رفتن ویلموتس، اتحاد و همدلی در تیم ایجاد کرد. نتایج منطقی گرفت. اگر باختی هست اعضای کمیته فنی باید تصمیم بگیرند که آیا با یک باخت می شود فردی را برکنار کرد یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس