واعظی آشتیانی: مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال افسار گسیخته است

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان برای کل فوتبال افسار گسیخته است و هیچ متر و سنجشی برای آن وجود ندارد.

به گزارش مشرق، «امیررضا واعظی آشتیانی» اظهار داشت: متاسفانه برخی از مدیران از هزینه بیت‌المال پول‌های هنگفتی پرداخت می‌کنند که این هزینه‌ها فوتبال را به این روز انداخته است. رویه منطقی در بحث قراردادها وجود ندارد.

مدیرعامل استقلال خاطر نشان کرد: در دنیای فوتبال برای عقد قرارداد با بازیکنان پارامترهایی وجود دارد و آنها از این راه تجارت می‌کنند. به‌عنوان مثال از طریق فروش پیراهن بازیکنان و یا جلسه معارفه آنها بخش اعظمی از هزینه‌ای را که پرداخت کرده‌اند جبران می‌کنند اما آیا در فوتبال ما بازیکنی وجود دارد که حتی در روز معارفه‌اش یک ریال از این پول را جبران کند؟

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که رضایتنامه اش از سقف قرارداد بیشتر شد!

واعظی آشتیانی تصریح کرد: توصیه من به مدیران استقلال و پرسپولیس این است که تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند و اگر اسیر این فضا شوند باید تا پایان عمر مدیریتی خود تحت تاثیر قرار داشته باشند. آنان باید بر اساس علم و نظر کارشناسی تصمیمات مدیریتی بگیرند.

وی تاکید کرد: فضای امروز فوتبال ایران به لحاظ اقتصادی، آلوده است و در فضای مجازی برخی از افراد فرصت طلب با تحریک احساسات هوادارن به دنبال منافع خود هستند و می‌کوشند که این فضا را برای رسیدن به اهداف خود تغییر دهند.

مدیرعامل اسبق استقلال همچنین در خصوص جدایی فرهاد مجیدی نیز گفت: جدایی مجیدی از هوشمندی وی بود، چرا که تکرار قهرمانی کار سختی است. اگر بنا به تکرار باشد باید در باشگاه، تیم ملی درست کرد تا دوباره قهرمان شد. بدهی‌های سرسام آوری در باشگاه‌ها به خاطر این است که فکر می‌کردند با هزینه کردن قهرمان می‌شوند. در برخی از موارد این اتفاق افتاد و قهرمانی حاصل شد اما قهرمانان، بدهکار لقب گرفتند!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی خانمان IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    3 0
    یک نخبه ایرانی که قرار است در آینده کنکور پزشکی یا مهندسی برق و الکترونیک قبول شود از اول ابتدایی کلیه تفریحاتش لغو می شود مهمانی رفتن ممنوع می شود بازی ممنوع مسافرت ممنوع رفیق بازی ممنوع تا اینکه با رتبه بالا دانشجوی پزشکی می شود در این 7 سال تحصیل مجدد همه چیز برای او ممنوع است بجز شب بیداری برای درس خواندن و شب بیداری برای شیفت های بیمارستانی ، ایام عید و تعطیلات تابستانی و تولد و عاشورا و تاسوعا هم شیفت بیمارستان است تا فارغ التحصیل می شود و سه سال هم در آخرین نقاط روستایی محروم در گرما و سرما خدمت می کند و بعد که مشغول بکار می شود ماهی 13 ملیون برای سال 13401 از طرف دولت به او پرداخت می شود و همینطور نخبه برق و الکترونیک ، و جال ایجاست که هر ماه اتوماتیک مالیات از او کسر می شود همکلاس این فرد نخبه پزشکی یا مهندسی تمام تفریحات آبی خاکی هوایی زمینی دریایی را استفاده می کند اگر به توپ لگد زد و فوتبالیست شده که ساعتی 55 میلیون به او می دهند اگر دلقک و بازیگر سینما تلویزیون شده که هر برنامه ای ده ملیارد می گیرد خوب این عدالت است باید آن بازیگر سینما تلویزیون و فوتبال هم مثل آن پزشک و مهندس نخبه 12 ملیون در ماه حقوق بگیرد مالیات هم بدهد اگر لگدش به توپ باعث پیروزی تیم ملی شد دو ملیون اضافه کار بگیرد اگر خوب فیلم بازی کرد یک ملیون اضافه کار بگیرد البته پزشک نخبه دو سال تمام در مراکز کرونا کار کرذ هنوز در سال 401 اضافه کاری دریافت نکرده خوب پس باید آن بازیگر فوتبال و سینما هم بجز آن حقوق 12 ملیونی اضافه کار نگیرد تا زمانیکه آن پرستار و پزشک کرونا اضافه کار ساعتی ده هزار تومان را دریافت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس