اسرائیل با کمربند آتش برپا شده از سوی ایران احاطه شده است

عاموس گلعاد مقام ارشد نظامی صهیونیستی در یادداشتی نوشت اذعان کرد که ایران در زمینه ساخت موشک‌های بالستیک به «پیشرفت چشمگیری» دست یافت که رژیم صهیونیستی را در معرض تهدید جدی قرار می دهد.

به گزارش مشرق، زهیر اندراوس در وبگاه رأی الیوم نوشت: رژیم صهیونیستی از ترس واکنش ایران، جرأت حمله به این کشور را ندارد، این مساله البته دلایل دیگری از جمله ترس از واکنش گروههای حامی ایران از جمله حزب الله لبنان و فاصله طولانی جغرافیایی از ایران که عملیات جنگنده‌های صهیونیستی را غیر ممکن ساخته نیز دارد. منابع عبری در گزارش‌هایی به این مساله اذعان کرده اند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای عملیات علیه ایران به یک پایگاه میانی برای فرود و سوخت گیری نیاز دارند و تا زمانی که چنین پایگاهی وجود نداشته باشد، حمله به ایران غیر ممکن است.

تحلیلگر عرب رأی الیوم در ادامه عدم موافقت آمریکا با چنین عملیاتی را از دیگر موانع اجرای عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران دانسته و می‌نویسد: آمریکا در پی رسیدن به توافق با ایران است و خواهان درگیری نظامی با این کشور در شرایط کنونی نیست.

در همین رابطه، عاموس گلعاد از مقامات سابق وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که همواره در پست‌های مهم و حساس نظامی قرار داشته است و هم اکنون ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس یک مرکز پژوهشی است، در یادداشتی نوشت با اعتراف به اینکه ایران در زمینه ساخت موشک‌های بالستیک به «پیشرفت چشمگیری» دست یافته اظهار داشت: اسرائیل هم اکنون با کمربند آتش بر پا شده از ایران تا کشورهایی همچون لبنان، سوریه، یمن و تا اندازه‌ای عراق مواجه است. هم اکنون تقریباً فقط در لبنان ۱۵۰ هزار موشک وجود دارد که به این کشور قدرت زیادی بخشیده است.

عاموس گلعاد از ساختار و نظام سیاسی حاکم بر ایران به عنوان یک ساختار و نظام با ثبات نام برده و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هم اکنون دچار تنش‌های سیاسی شده و این امر قوای سران این رژیم را به فرسایش کشانده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 1
    موش کثیف صهیونیست حتما همه تان بخوبی میدانید حزب الله لبنان به بیش از پانصد هزار موشک مجهز است که همگی در وضعیت آماده باش قرار دارند
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 1
    حزب الله لبنان سورپرایزهای ویژه ای برای شما اشغالگران منطقه تدارک دیده که حتما" در زمان درگیری خواهید دید .. که .... !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس