کد خبر 1397683
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
برانکو شایعه حضور در تیم ملی ایران را رد کرد

برانکو ایوانکوویچ گفت: این اخبار در مورد تیم ملی ایران برای من بسیار عجیب و غریب است و دلیل این همه حواشی را در بین بازیکنان تیم ملی و مسئولان فدراسیون واقعا نمی دانم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ درباره حضور مجددش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: مسئولان فدراسیون با من در چند روز اخیر تماس نداشته اند و هر گونه مذاکره با فدراسیون ایران را قویا تکذیب می کنم.

وی افزود: من به خاطر تعطیلی چند روزه تیم ملی عمان در حال حاضر کرواسی هستم و از دو هفته دیگر به عمان برمی گردم چرا که من با تیم ملی عمان قرارداد دارم. من یک مربی هستم و یک مربی باید حرفه ای نگاه کند. آنچه مشخص است مسیری است که برای خودم در ابتدای قرارداد با تیم ملی عمان تعیین کردم. یک حرفه ای باید همیشه متعهد باشد. من هم به هر قراردادی که امضا کرده ام پایبند بوده و خواهم بود. بنابراین تا پایان قراردادم با عمان به همه پیشنهادات پاسخ منفی می دهم.

سرمربی تیم ملی عمان درباره بدهی مالیاتی ۵ ساله اش، عنوان کرد: برای من عجیب است که اول من را در ایران بدهکار می کنند و بعد قصد دارند من را مربی تیم ملی کنند؟ من ۱۲ میلیارد بدهی مالیاتی دارم، اما چند سال است فقط وعده می دهند که این بدهی پرداخت می شود. مگر پرسپولیس باشگاه دولتی نیست؟ چرا دولت روحانی و سپس دولت رئیسی کوتاهی می کنند؟ این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و دلیل کوتاهی این موضوع را نمی دانم.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات درباره سرمربی تیم ملی فوتبال/ پایان اسکوچیچ و اتفاق عمومی در نخواستن کی روش

او درباره حواشی اخیر تیم ملی گفت: این اخبار در مورد تیم ملی ایران برای من بسیار عجیب و غریب است و دلیل این همه حواشی را در بین بازیکنان تیم ملی و مسئولان فدراسیون واقعا نمی دانم. مگر این همان تیمی نبود با ویلموتس بدترین نتایج را کسب کرده بود و در خطر حذف قرار داشت؟ همان تیم را اسکوچیچ با اقتدار به جام جهانی برد و حالا پشت سرش این کارها را می کنید؟ اصلا چه ابزار و امکاناتی به اسکوچیچ داده اید که فکر می کنید اگر فرد دیگری سرمربی باشد تیم ملی ایران بهتر نتیجه خواهد گرفت؟

سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس در باره حضور مربیان ایرانی مثل علی دایی و جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی ایران، اظهار داشت: نظر من زیاد مهم نیست هر دو مربی سالها تجربه بازی در تیم ملی را دارند و جزو بزرگان تیم ملی ایران بودند ولی مسئله انتخاب آنها برای تیم ملی به فدراسیون بستگی دارد و زمان ثابت خواهد کرد این انتخاب ها درست است یا خیر!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    4 0
    چرا در جام جهانی ۲۰۰۶ نتیجه نگرفت؟ این مربی چنگی ب دل نمیزنه
  • ایراااااااااااااااانی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    خب دیگه حریفان ما آمریکا و انگلیس جنایتکار و زالو زاده هستند و از همین حالا توسط ‌خائن داخلی دست به کار شده‌اند
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    5 0
    من دعا می کنم اگر با اسکو ۴گل از انگلیس میخوردند االان ۷تا بخورند کارشون اوج نامردی
  • 5109 IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    من نمی دونم آقاقانی که در فدراسیون فوتبال و کمیته به اصطلاح فنی چه مقام ها و دستاوردهایی در فوتبال داشته و دارند که امروز سر مربی تیم ملی آنهم کسی که تیم سقوط کرده را به جام جهانی برده را بخاطر حسادت و بی تدبیری خودشان و بی لیاقتی خودشان کنار می گذارند شما اگه حرفی فنی داشتید که الان باید مربی تیم ملی می بودید شما نه فنی سواد ندارید بلکه شهامت هم ندارید تمام هستی یک ملت و تیم ملی آنها نباید بخاطر یک مشت مفتخور حسود به باد رود کجای تاریخ فوتبال ایران چنین نتیجه ای گرفته شده که بدون دقدقه تیم بره جام جهانی آنهم بدون هیچ پول و امکاناتی جز به غیرت مربیان و اسکوچیچ و بازیکنامن سخنگوی کمیته فنی خودش می داند که کجای کار میلنگد .
  • NO ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 3
    تنها مربی که دیسیپلین و شخصیت و یک هویت ویژه به فوتبال ایران داد کیروش کبیر بود و هست که نام خودش رو جاودانه کرده. خواهش می‌کنیم اصلا ما نتیجه هم نگیریم کیروش رو دوست داریم. حال می‌کنیم کیروش رو میبینیم. مربی که هویت اروپایی رو با ایرانی بازی‌های ما (نمیخواهم واژه بدی استفاده کنم) در هم آمیخت و یک هویت ابر مصیبت برای تیم‌های دیگه درست کرد. کیروش در هیچ جایی دیگه مثل ایران نخواهد درخشید، همچنین ما نیز.
  • رضا IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    احسنت ، درود بر شرفت برانکو ، شیتیل بگیران و طرفداران ویلموتس مطمئناً فراموش نکرده اند ولی حق حساب هم خیلی شیرین است . اگر سرمربی تیم ملی عوض شود ، ثابت می شود که مسئولین فوتبال ایران و اعضای فدراسیون فوتبال ، نامردترین مردم روی زمین هستن .
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    همه کارهای ما ایرانیان عجیب است چون خیلی فراموشکار شده ایم ، حق اسکوچیچ هم انصافا اخراج نیست او باید نتیجه زحماتش را در قطر ببیند.
  • ع IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 2
    اگر‌برانکو‌بیاید بهتر از اقای کی‌روش‌است
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    همه از مسخره گی فدراسیون و وزارت ورزش تعجب میکنند. بیچاره اسکوچیچ که صادقانه واسه این کشور کار کرد.
  • RU ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    2 0
    با طلا بنویسید: مگر این همان تیمی نبود با ویلموتس بدترین نتایج را کسب کرده بود و در خطر حذف قرار داشت؟ همان تیم را اسکوچیچ با اقتدار به جام جهانی برد و حالا پشت سرش این کارها را می کنید؟ اصلا چه ابزار و امکاناتی به اسکوچیچ داده اید که فکر می کنید اگر فرد دیگری سرمربی باشد تیم ملی ایران بهتر نتیجه خواهد گرفت؟
  • شیردل FR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    برانکو فهمید که کار اقاین درست نیست ولی اثیون همه چیز دان نمیدونن ،ولله یک دستی توی کاره که اسکویچ نباشه تا تیم ملی ابکش بشه و این اتفاق خواهد افتاد خدا ازتان نگذره
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    خیلی نامرد هستین
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    از برانکو قابل تر کسی نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس