کد خبر 1397590
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
بورس

در ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۳۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۷۳ واحد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، امروز دوشنبه (۲۰ تیر) شاخص کل بورس با اُفت ۵۲۸ واحدی آغاز به کار کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۷ هزار و ۹۸۴ واحد قرار گرفت. در ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۳۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۷۳ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت هزار و ۹۴۲ واحد در ارتفاع ۴۱۳  هزار و ۸۸۸ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، فارس و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشتند. فولاد، سآبیک و نوری پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۱۰۰ واحد در ارتفاع ۱۹  هزار و ۹۴۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، شاوان و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. دی نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۹۶۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۵۴۵ واحدی قرار گرفت. تاکنون ارزش بازار ۵ هزار و ۸۵۳ میلیارد تومان، ارزش معاملات یک هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان و حجم معاملات نیز ۳ هزار و ۱۷ میلیارد سهم است.

سه نماد فولاد، فارس و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. بیشترین حجم معاملات به ترتیب به نمادهای دی، شستا و خودرو تعلق دارد.

در ساعت ۱۲:۲۵ شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۷۵۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۷۶۲ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۶ هزار و ۸۹ واحد در ارتفاع ۴۰۹ هزار و ۷۴۰ واحدی قرار گرفت. فولاد، فارس و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.

فولاد پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۲۱۸ واحد در ارتفاع ۱۹ هزار و ۸۲۶ واحدی قرار گرفت. آریا، شاوان و غصینو بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

دی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۲۶ نماد در صف خرید و ۱۷۴ نماد در صف فروش هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 1
    تقصیر حسن روحانی و دولت های ماقبلشون..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس