کد خبر 1397496
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
سرباز اسراییلی

ده‌ها نظامی صهیونیست یگان موسوم به جفعاتی به‌دلیل مسمومیت و اسهال خونی راهی بیمارستان شدند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، بیش از ۶۰ نفر از نظامیان یگان جفعاتی به‌دلیل ابتلا به استفراغ، اسهال خونی و تب شدید در بیمارستان بستری شدند.

به‌نوشته این رسانه عبری‌زبان، با وجود آنکه ارتش اعلام می‌کند به‌دلیل عدم نگهداری صحیح مواد غذایی این افراد دچار مسمومیت شده‌اند، اما برخی از شاهدان تأکید می‌کنند که مشکل فراتر از این امر است و مشکل بهداشتی خطرناکی در پایگاه آموزشی تیپ جفعاتی و چند پایگاه دیگر وجود دارد که یکی از نمادهای آن مسمومیت غذایی است و عدم رعایت بهداشت سبب شده است این پایگاه مملو از حشرات مختلف شود.

در این بین برخی از نظامیان هم تأکید کردند با وجود بیماری خبری از خدمات درمانی در پایگاه نیست و حتی امکان ملاقات با پزشک را هم پیدا نکرده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این حادثه در  گفتگو با این شبکه تلویزیونی مدعی شد، حادثه بیماری ۶۰ نظامی و انتقال آنها به بیمارستان طی هفته گذشته رخ داده است و تحقیق درباره علت آن در حال انجام است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    8 0
    مرگ بر اسرائیلی ها
  • تومخی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    10 0
    فعلا کسی باهاشون خیلی کاری نداره این وضعشونه،ببین زمانش که برسه از اسحال خونی ویبوست چه شود..
  • سروش IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    باور کنید اینها دارند روی انواع بیماری های همه گیری در جهان کار میکنن که اول داره دامن خودشون رو میگیره مثل کرونا مثل تب کریمه کنگو و ... اینهایی که رفتند اوکراین برای آموزش نیروهای نازی اکراینی باور کنید این ویروس رو با خودشون نا خواسته آوردند و این بیماری ها هم سرمایه گذاری غرب در آزمایشگاه های بیولوژیک در اکراین بوده و حالا خودشون رو گرفتار کرده در جریان جنگ شیوع بیماری در یک کشور جنگ زده خیلی زیر ذره بین قرار نمیگیره شاید روسیه فهمیده که داره با توپخانه دوربرد می جنگه و سریع قوای خودش رو کشیده عقب ولی باید شیوع بیماری در مناطق اکراین مورد بررسی دقیق قرار بگیره این بیماری ها از طریق ارسال گندم و دانه های روغنی به جهان سرایت داده خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس