کد خبر 1397428
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱
تیراندازی

سارقان مسلح پس از زخمی کردن قهرمان اسبق کشتی، خودروی گرانقیمت او را سرقت کردند و از محل گریختند.

به گزارش مشرق، شامگاه شنبه ۱۸ تیر به مأموران پلیس تهران خبر رسید چند سارق مسلح در بزرگراه امام علی، زیر پل بزرگراه همت مرد جوانی را با شلیک گلوله زخمی و خودروی وی را سرقت کرده‌اند. وقتی مأموران کلانتری ۱۴۶ حکیمیه به محل رسیدند با پیکر خونین مرد جوانی روبه‌رو شدند که از ناحیه دو پا هدف گلوله قرار گرفته بود. بدین ترتیب مأموران پلیس همزمان با انتقال مرد زخمی برای درمان به بیمارستان، تحقیقات خود را آغاز کردند.

بررسی‌ها نشان داد دقایقی قبل صحنه تیراندازی به سوی مرد جوان را چند راننده عبوری به پلیس گزارش داده‌اند. رانندگان دیده بودند که مرد زخمی با خودروی شاسی‌بلند گرانقیمتش در بزرگراه امام علی از جنوب به سمت شمال در حال رانندگی بوده که با خودروی سواری به صورت جزئی تصادف می‌کند و وقتی از خودروی خود پایین می‌آید ناگهان دو سرنشین خودروی سواری به سوی او تیراندازی و در ادامه هم خودروی شاسی‌بلندش را سرقت می‌کنند.

سپس مأموران برای ادامه تحقیقات به بیمارستان رفتند که دریافتند مرد زخمی علی صفایی، قهرمان اسبق کشتی ایران است که از سوی سارقان با شلیک دو گلوله به شدت زخمی شده، اما با تلاش تیم پزشکی از مرگ نجات پیدا کرده است. وی پس از بهبودی نسبی درباره حادثه به مأموران پلیس گفت: «با خودروی تویوتا لندکروزم در حال رانندگی بودم که در نزدیکی پل همت متوجه شدم خودرویی به صورت جزئی با خودروی من تصادف کرد. بلافاصله کنار بزرگراه توقف کردم و از خودرو پیاده شدم که سرنشینان آن خودرو به سمت من حمله کردند و می‌خواستند خودرویم را سرقت کنند. آن‌ها تهدید کردند خودرو را در اختیار آن‌ها قرار دهم، اما من در مقابل آن‌ها مقاومت کردم و یکی از آن‌ها با اسلحه‌ای که در دست داشت دو تیر به سمت پاهایم شلیک کرد. من خونین روی زمین افتادم و آن‌ها هم خودروی مرا سرقت کردند.»

بدین ترتیب پرونده تیراندازی به سوی قهرمان اسبق تیم کشتی ملی ایران به دستور قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران پلیس در تلاشند با شناسایی و دستگیری سارقان مسلح راز این حادثه را برملا کنند. علی صفایی از قهرمانان اسبق کشتی ایران که در رشته بدنسازی و پرورش‌اندام هم به خوبی درخشیده است، سال گذشته یک خانه کشتی کاملاً حرفه در منطقه شمیران تهران افتتاح کرد.

منبع:جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    23 4
    . الان همین اتفاق تو امریکا افتاده بود هوارهوار دلواپسا بلند بود. دیگه روز روشن با اسلحه میان سراغ آدم
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    28 5
    عوضش امنیت داریم
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      5 7
      آخه جناب امنیت داریم مگه خونه پل پوگبا رو تو منچستر دزد نزد و بچه ها و پرستارش رفتن تو یه اتاق قایم شدن و دزدا وسایل گران قیمت رو با خودشون بردن مگه همین یکی دو سال اخیر چندین فوتبالیست در پرتغال و ایتالیا مورد سرقت خشونت آمیز در منزلشون قرار نگرفتن که توسط سارقان ضرب و جرح شدن و با تهدید اسلحه یا تهدید به مرگ فرزندانشون مجبور شدن کلی پول و جواهرات بدن به دزدا . یا مگه تو آمریکا کم مورد سرقت مسلحانه و کشتار وجود داره که اون ناشناس 8:31 میگه هوار هوار دلواپسا بلند میشه در حالیکه قبل ما خود آمریکاییا دادشون از عدم امنیت بلند شده مگه تو همین یکی دو ماه اخیر کشتار در فروشگاه یا مدرسه رو شاهد نبودیم . چقدر عقده خود تحقیری دارید شماها اگه امنیت اونور رو می خواین خب برین راه باز جاده هم دراز ما رو راحت بذارین خودمون با این نامنی اینجا یه جوری سر می کنیم شما برید همونجا شاید رفتید خرید جای روغن نباتی سرب داغ نصیبتون شد بلکه بشریت از وجودتون راحت بشه
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    21 2
    والا گوگل هم این قهرمان رو نمیشناخت..چ برسه ب ما...
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    7 4
    خدا رو شکر هنوز امنیت داریم و ایران جزیره ثبات هستش و از این حرفا دیگه
    • حاجی از قم IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      بله از این حرفها ودیگه
  • حمید IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    کسانی که ادعا دارند، لااقل در این موارد پر خطر به داد دیگران برسند. اگر مردم به هم یاری کنند، مطمئن باشید دیگر هیچ دزدی نمی تواند به دزدیش ادامه دهد. مسئولین باید از نیروی مردم در این زمینه و همه زمینه های دیگر استفاده کند.
  • معلم IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    تروریست مسلح وسط تهران وشلیک‌دربزرگراه..... زیادی غیر عادیه ، کی باورمیکنه؟!!!!؟
  • علی IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
    0 0
    تویوتاش قدیمی بوده یا جدید بوده معلوم نیست چند قیمت داره بنظر من باید کارخانهای متروکه کارگاهها رو بگردن چون با پلاک عوض کردن نمیشه فروختش پس با خودرو تصادفی دوتا یکی میشه اگه پلیس خودروهای تویوتا تصادفی تو مدت اخیر بررسی کنه وخریداران تویوتای تصادفی رو زیر نظر بگیره شاید نتیجه بکیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس