یکطرفه شدن هراز لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) هستیم و به دلیل عدم وجود بار ترافیکی سنگین یکطرفه شدن هراز لغو شد.

به گزارش مشرق، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان در جریان است و به دلیل عدم وجود بار ترافیکی یکطرفه شدن این محور لغو شد.

وی گفت: آمد و شد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و روان در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در محدوده محور قدیم جاجرود، گیلاوند، آزادراه تهران-پردیس و دیگر شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده اما پس زدگی بار ترافیکی در این محورها بسیار محدود است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن توصیه به هموطنان برای رعایت مدیریت زمان سفر، ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان بدون ترافیک‌های سنگین و پس زدگی بار ترافیکی درحال عبور از این محورها هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، عنوان کرد: هم وطنان میتوانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس