توزیع گوشت قربانی میان ۲۲ هزار خانواده نیازمند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: در استان قم هزار رأس دام قربانی و در بین ۲۲ هزار نفر توزیع خواهد شد.

به گزارش مشرق، محسن مسعودیان راد، با تبریک عید سعید قربان، افزود: قربانی‌های امروز به نیت حضرت ولی عصر (عج) است و امیدواریم این قربانی‌ها به رضای حضرت منجر شود.

وی با بیان اینکه باید تمامی اقدامات معنوی و خیرخواهانه ما پیوست فقرزدایی داشته باشد، گفت: کمک‌های مردمی در طرح‌های خیرخواهانه پراکنده است؛ ما به دنبال اجرای عادلانه چنین طرح‌های هستیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم افزود: در کشور قربانی‌ها در روز عید قربان در یک زمان مشخص صورت خواهد گرفت و گوشت‌های قربانی در بسته‌های متبرک و با تکریم افراد به آن‌ها اهدا خواهد شد.

مسعودیان راد به نقش مهم خیرین در عرصه کمک رسانی به محرومین اشاره کرد و گفت: یکی از خیرین پنج هزار رأس دام و خیری دیگر حدود هشت میلیارد تومان تمام اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه امروز گوشت‌های قربانی بین ۲۲ هزار نفر در قم توزیع خواهد شد؛ خاطر نشان کرد: به هر خانواده یک نفره یک کیلوگرم و هر خانواده دونفره ۲کیلوگرم گوشت قربانی داده می‌شود؛ همچنین به دلیل مسائل بهداشتی عملیات توزیع و تحویل نیز ۲۴ ساعت پس از ذبح در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس