کد خبر 1396716
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

به گزارش مشرق، مهدی محمدی تحلیلگر در توییتی نوشت: ‏تحریم های دیروز امریکا علیه شبکه فروش نفت و پتروشیمی ایران به عنوان پیش درآمد سفر بایدن به منطقه، علامتی است از اینکه امریکا به مذاکره زیر سایه فشار و تهدید، امید دارد.

هرگونه واکنش ضعیف و نمادین، یا تمایل به تعدیل شروط مذاکرات، فقط به تشدید بیشتر فشار منجر خواهد شد.

امید آمریکا به مذاکره زیر سایه فشار و تهدید

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    6 0
    دقیقابایدامریکای بی وفا وضدتعهدراباخودکفایی ونگاه به تعامل باچین وروسیه بیشتردرهم بکوبیم
  • US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
    1 1
    متأسفانه دود این تحریم‌ها فقط تو چشم مردم مستضعف و مظلوم ایران می‌ره .بیشتر مردم بومی اروپا و آمریکا و کانادا و استرالیا و کشورعای عربی خلیج فارس در رفاه و آسایش نسبی به سر می‌برند .کاش راهکاری برای صلح و دوستی با آمریکا پیدا کنید تا از این فشار اقتصادی که تنها مردم ایران از آن رنج می‌برند ،رهایی یابیم .
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      3 0
      مثل دوره حسن روحانی که مشکلات هزاران برابر شد در ضمن وضع مردم اون کشورها از ایران خیلی بدتره آشنا دارم که میگم
    • محمود IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      0 0
      وقتی ذات خبیث آمریکا با ایران دشمن است و. در طی 44 سال دست از دشمنی و خباثت برنداشتند.ودر طی دوره برجام به غیر قابل اعتماد بودنشان رسیدم حتی آنهایی که ادعای زبان دنیا را داشتند شکست خوردند چگونه میشد با حاکمان مستبد و گانگستر نیویورکی مذاکره محترمانه و برد برد داشت.مقاومت تنها راه رسیدن به هدف است
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      0 0
      ابله نباش. کمی ریزبین تر شو. مردم ایرانی که اصلا چیزی به نام مالیات نمیفهمند، همه معتقدیم پول زوره! اما همین کشورهای اروپایی و آمریکایی و غیره و غیره، یه جوری این پول رو با عشق تقدیم میکنن فکر میکنیم مسلمانند! نصف بلکه بیشتر از نصف درآمدشون به مالیات اختصاص داره.
    • حاجی از قم IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
      0 0
      تحریم برای هر کس بدست برای مقاماتی که کاسب تحریم هستن خوب هست
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    برجام یک مصیبت عظمی بود. نه میشد آن را ادامه داد و نه می شود از آن بیرون آمد چون در هر دو صورت متضرر می شویم. اگر ترامپ یک کار خوب کرده باشد آن هم همین خروج از برجام بوده است . هر چند رو ح ا نی بموقع عکس العمل نشان نداد و به ضرر روی ضرر ادامه داد. ولی الآن بهترین کار برای خلاصی از برجام ادامه مذاکره با رعایت شدید خطوط قرمز ایران حتی سرسختانه تر از آن برای جلوگیری ازسواستفاده غربیها است در عین حال کار اصلی عبارت است است از خنثی سازی تحریمها که سلاح تحریم را اولا بی خاصیت ثانیا یخ جلوی آفتاب خواهد کرد.و مهمتر اینکه ما هم از برجام بیرون نیامده ایم و هم عملا برجام دیگر نمی تواند دست برنامه هسته ای را بسته نگه دارد و ضمنا ما در منظر افکار عمومی مقصر نخواهیم بود. دولت باید سرسختانه در مذاکره حاضر باشد ولی کار اصلی همان خنثی سازی تحریمهاست که باید با جدیت دنبال شود همینطور رسیدگی به کسانی که شرایط معیشتی مناسبی ندارند این شرایط با جدیت دنبال شود بعد از مدتی نه طولانی شرایط خوب خواهد شد الحمد لله شرایط هم بگونه شده است که با بالا رفتن قیمت نفت شرایط هم از لحاظ فروش هم از نظر قیمت به نفع ما در جریان است.خدا رو شکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس